علیقارداشی

در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علیقارداشی با کسب 41 رای به عنوان رئیس این فدراسیون برای 4 سال آتی ابقا شد.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و فضل الله باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

جوایز عجیب برای مسابقات تنیس روی میز نوجوانان +عکس

برای انتخابات فدراسیون تنیس روی میز، مهرداد علیقارداشی و فاطمه کیوانی در میان 8 نفری که ثبت نام کرده بودند، تایید صلاحیت شدند تا انتخابات این فدراسیون در نهایت با حضور دو کاندیدا برگزار شود.

پیش از آغاز مجمع کیوانی با ارسال نامه ای به مجمع انصراف خود را اعلام کرد و در مجمع حضور نیافت تا بدین ترتیب انتخابات تنیس روی میز با تک کاندیدا برگزار شود.

در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز هیات مازندران و امین احمدیان نماینده ورزشکاران غایب بودند و 41 رای به صندوق انداخته شد که در نهایت پس از رای گیری، مهرداد علیقارداشی با حداکثر آرا و 41 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون تنیس روی روی میز برای 4 سال آتی ابقا شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس