کد خبر 1039474
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
زیدان و بیل

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بر تمایل بال ولزی‌اش برای ماندن در سانتیاگو برنابئو تأکید کرد و به انتقادات از مردان او به خاطر ناکامی اخیرشان در جام حذفی پاسخ داد.

به گزارش مشرق، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردای (یکشنبه) کهکشانی‌ها مقابل اوساسونا که فردا از ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه ال‌سادار پامپلونا برگزار می‌شود به باخت خانگی اخیر مقابل رئال سوسیه‌داد و حذف از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا اشاره داشت.

بیشتر بخوانید:

حذف ناباورانه رئال از جام حذفی اسپانیا

او در واکنش به انتقاداتی که از عملکرد بازیکنانش در شب باخت 4 بر 3 مقابل حریف باسکی صورت گرفته است، گفت: شنیدن چنین انتقاداتی از تیم برای من دردناک است. بازیکنان من هر چه در توان داشتند در زمین بازی ارائه کردند. هواداران هم شاهد بوده‌اند. ما باختیم و از این اتفاق هم راضی نیستیم اما همه دیدند که بازیکنان ما در زمین بازی هر کاری که از عهده‌شان برمی‌آمد، انجام دادند. بازی‌مان با سوسیه‌داد را بررسی کردیم اما نکته خوب این است که سه روز بعد از آن اتفاق یک بازی دیگر داریم. به خاطر باختن یک بازی که در آن هم تا پایان تمام تلاش‌مان را انجام دادیم، همه چیز را رها نمی‌کنیم.

زیدان درباره مصاف با اوساسونا هم تأکید کرد: این هم یک بازی سخت دیگر در محلی سخت است. برای ارائه یک بازی قدرتمند آماده‌ایم. این بازی برای ما حکم یک فینال دیگر را دارد.

زیزو سپس به سؤالات درباره آینده گرث بیل پاسخ داد، بازیکنی که در ماه ژانویه شایعاتی درباره احتمال بازگشتش به تاتنهام شنیده شد اما در نهایت در سانتیاگو برنابئو ماند.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در این خصوص اظهار داشت: بیل هم در کنار ماست و ما از همه بازیکنان‌مان راضی هستیم. باید نفرات فهرست تیم را انتخاب کنم و مشکلی هم نیست. روی بیل هم حساب می‌کنم. با او مشکلی نداریم. بیل دو سال دیگر قرارداد دارد و می‌خواهد اینجا بماند. من همیشه با بیل صحبت می‌کنم اما درباره محتوی صحبت‌های‌مان چیزی نمی‌گویم. در بازی‌های اخیرمان بیل در فهرست جایی نداشته اما برای این بازی می‌خواهم روی او حساب کنم. می‌دانیم که او می‌تواند به ما کمک کند و من هم می‌خواهم که او روبه‌راه باشد.

زیدان درباره انتقاداتی که از مارسلو به خاطر عملکردش در بازی مقابل سوسیه‌داد صورت گرفته است، هم اظهار داشت: مشکل این است که وقتی می‌بازیم همه چیز نادیده گرفته می‌شود. همه بازیکنان ما از جمله مارسلو تمام تلاش‌شان را انجام دادند. در بیرون از تیم اما هر کسی هر طور که بخواهد می‌تواند نظر بدهد. به نظر من که او عملکرد خوبی داشت. مارسلو از بازیکنان مهم ماست و این موضوع را نشان خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس