کد خبر 1039472
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

آموزش زبان انگلیسی به شکل ها و روش های مختلف انجام می شود که از رایج ترین شیوه های آموزش زبان می توان به شرکت در کلاس های عمومی و خصوصی اشاره کرد. با توجه به نقاط ضعف و مثبت هر روش آموزشی، ممکن است در شرایطی یک قسمت از یادگیری به شکل خوبی پیش نرود. عوامل بسیاری در روند آموزش و بهبود عملکرد زبان آموز می تواند تاثیر بگذارد اما در نهایت بعد از پیدا کردن دلیل اصلی و همچنین رفع آن، باید برای پوشش نقاط ضعف خود اقدام کنید.


راه های مختلفی وجود دارد که می توان برای بررسی نقاط ضعف در قسمت های مختلف مانند مهارت گوش دادن، مهارت نوشتن یا دیگر مسائل و حل آن ها مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از بهترین روش ها تمرکز روی نقطه ضعف اصلی برای مدت کوتاهی است. مدت زمان مشخصی روی مهارتی که در آن ضعف دارید، تمرکز کنید سپس بعد از یک استراحت چند روزه و کمی فاصله گرفتن، مجدد به برنامه قبلی و تمرینات خود بازگردید.

ساده ترین و بهترین روش برای یادگیری لغات زبان انگلیسی کدام است؟

یکی از مواردی که معمولا به عنوان نقطه ضعف بسیاری از زبان آموزان شناخته می شود، ضعف در یادگیری لغات است. راه حل های متفاوتی برای یادگیری لغات وجود دارد که از نمونه های می توان به استفاده از انواع فلش کارت یا اپلیکیشن های آموزش لغت استفاده کرد. البته این روش ها در مواقعی کاربرد دارند که یک منبع خوب داشته باشید و برای تمرین کردن سمت این گزینه ها بروید. در ادامه به معرفی و بررسی چند منبع مناسب برای یادگیری لغات انگلیسی می پردازیم.


 

کتاب focus on vocabulary – مجموعه دو جلدی برای سطح متوسط و بالا

کتاب focus on vocabulary در دو جلد منتشر شده است که جلد اول 504 مورد از کلمات رایج و عمومی را به خوبی پوشش داده است. تمرینات و تکرار کلمات مد نظر در این کتاب، به آموزش بهتر کمک می کند. جلد دوم این کتاب نیز مانند جلد اول به بررسی 504 کلمه ی رایج می پردازد. تفاوت این دو جلد در روند و رویکرد آموزشی نیست بلکه جلد دوم کمی تخصصی تر است و بیشتر به کلمات آکادمیک می پردازید. جلد دوم کتاب focus on vocabulary یکی از بهترین منابع آموزش زبان برای زبان آموزان آزمون های بین المللی محسوب می شود.

کتاب 504 – محبوب ترین کتاب آموزش لغت انگلیسی میان زبان آموزان

یکی از رایج ترین کتاب های آموزش لغات انگلیسی، کتاب 504 است. در این کتاب تعداد 504 لغت انگلیسی ضروری به 42 درس تقسیم شده که در هر درس تعداد 12 لغت نیز بررسی شده است. آموزش لغات با مثال های کاربردی و داستان های کوتاه در انتهای هر درس همراه است. اصلی ترین نقطه مثبت کتاب آموزش لغت 504 را می توان کمک به زبان آموزان برای گسترش دایره لغات با مترادف ها و متضادهای ارائه شده در هر درس دانست.

مجموعه کتاب های 4000 Essential English Words

یکی از بهترین مجموعه های آموزش لغات انگلیسی کتاب های 4000 Essential English Words هستند که در شش جلد از سطح مقدماتی تا پیشرفته منتشر شده است و در هر کتاب به بررسی 600 لغت کاربردی پرداخته می شود. این کتاب می تواند برای تمام زبان آموزان در هر سطحی مناسب باشد. از آنجایی که از تکنیک تصویر سازی برای آموزش لغات در این کتاب استفاده می شود، می تواند گزینه خوبی برای کودکان نیز محسوب شود. به طور مثال در کنار کتاب family and friends 2 می توان از جلد متناسب با این سطح استفاده کرد. تمرینات بسیار خوبی در این کتاب وجود دارد که به خوبی به زبان آموزان کمک می کند تا لغات را در ذهنشان بسپارند.

پربازده ترین روش یادگیری آموزش لغات انگلیسی را برای خودتان پیدا کنید (پیشنهاد آخر)

با توجه به سطحی که در آن قرار دارید می توانید یکی از مناسب ترین کتاب های آموزش لغت را شروع کنید. البته که برخی از افراد ترجیح می دهند چندین کتاب را به صورت همزمان با هم پیش ببرند و این موضوع کاملا به خودتان بستگی دارد. معمولا خرید و دانلود نسخه PDF کتاب های آموزش زبان نیز یکی از عملکردهایی است که زبان آموزان با کمک آن به فراگیری لغات انگلیسی مشغول می شوند.

در صورتی که برخی از افراد با اپلیکیشن راحت تر هستند و برخی دیگر تا وقتی که یک کتاب را دستشان نگیرند نمی توانند تمرکز کنند. در هرصورت پیشنهاد می شود با توجه به شرایط و روحیات خود، روش مناسبی برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کنید زیرا نحوه یادگیری از موارد مهمی است که روی کیفیت عملکردتان تاثیر گذار خواهد بود.

در نهایت پیشنهاد می شود اگر قصد خرید انواع کتاب زبان را دارید می توانید به سایت جنگل مراجعه کنید و کتاب های مورد نظر را با تخفیف های بسیار مناسب تهیه کنید. البته که فعالیت انتشارات جنگل تنها به کتاب های زبان محدود نمی شود بلکه کتاب های درسی و دانشگاهی مانند کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم یا کتاب های عمومی نیز در این سایت به فروش می رسد.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس