کد خبر 1039153
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
1

مثل ویروس غربزدگی و غربگرایی که موجب فلج مغزی یک مدیر یا دستگاه مدیریتی می شود.

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

همه بسیج شده اند تا ویروس کرونا که می گویند بسیار مُهلک است، وارد کشور نشود. درستش هم همین است که مراقب تهدیدها باشیم. بگذریم از این که برخی مقامات آمریکایی با ذوق زدگی گفتند "کرونا، 400 میلیارد دلار خسارت به اقتصاد چین وارد خواهد کرد"، و این، کمی ماجرا را بودار می کند.

اما با فرض این که کرونا به شکل طبیعی به چین رسیده و هیچ تروریسمی در کار نبوده، باید گفت ویروس های به مراتب مُهلک تر و پر خسارت تر هم هست که متاسفانه، مورد هشدار و مراقبت و مواجهه کافی قرار نمی گیرد و وارد کشور می شود.

مثل ویروس غربزدگی و غربگرایی که موجب فلج مغزی یک مدیر یا دستگاه مدیریتی می شود. ویروسی که بر مغز و روحِ هدف حمله سوار می شود و وادار می کند تا مطابق دیکته و تهدید و تطمیع سیاستمداران غربی تصمیم بگیرد.

مدیر ویروسی شده، رمق کار و تلاش ندارد، سرعتش بسیار پایین است، رازداری و صیانت از موجودی در مقابل نفوذ در سیستم و اخلال و دستبرد را نمی داند یا اراده مواجهه ندارد. خودش و همه آنچه به امانت به او سپرده اند، در معرض سرقت هستند.

کشور ما صد و پنجاه سال است از قِبَل نفوذ این ویروس، خسارت های بزرگی را متحمل شده . چه نهضت ها که بر زمین خوردند و استبداد و استعمار برگشت. و بسا فرصت های پیشرفت که ظرف سده اخیر، پیش پای غرب مداری و غرب زدگی قربانی شد. یانکو فیل ها و انگلو فیل ها، صد برابر خطرناک تر از کرونا هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    68 7
    لایک
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    52 2
    خوب گفتی!
  • مهندس حیدر IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
    7 98
    احسن...
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    7 1
    اما خطرناكتر ازهمه اينها وجود افراد و انديشه هاي قرون وسطايي مثل توست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس