روح‌الله زم

او گفته بود که من روزنامه‌نگار نیستم، کارم فعالیت سیاسی است و در این راه هم کارهایی مجاز است که در روزنامه‌نگاری ممکن نیست!

به گزارش مشرق، طبق اعلام سخنگوی قوه قضائیه، کیفرخواست مدیر "آمدنیوز" صادر شده است و دادگاه رسیدگی به جرائم نامبرده به‌زودی برگزار خواهد شد.

رسانه دولتی انگلیس به بهانه نزدیک شدن موعد محاکمه «روح الله زم» گزارش ویژه‌ای تنظیم کرد و کوشید دروغ‌پردازی‌های وی را توجیه کند.

در بخشی از گزارش بی بی سی آمده است: دی‌ماه ۹۶ نقطه عطف زندگی روح‌الله زم و "آمدنیوز" بود؛ یک کانال تلگرامی که به اتاق جنگی علیه جمهوری اسلامی تبدیل شد و بر اساس برخی شواهد، آمار بازدیدهای این کانال در برخی از روزها به بیش از دو میلیون رسید.

بی بی سی ادامه می‌دهد: روزی که سپاه پاسداران اعلام کرد زم را در اختیار دارد، تعداد دنبال‌کنندگان کانال بیش از یک میلیون نفر بود؛ آماری که رؤیای برخی از رسانه‌های داخل ایران است.

رسانه دولتی انگلیس، دروغ‌پردازی‌های دائمی آمدنیوز را اینگونه توجیه کرد: روح‌الله زم گفته بود که "من روزنامه‌نگار نیستم، کارم فعالیت سیاسی است و در این راه هم کارهایی مجاز است که در روزنامه‌نگاری ممکن نیست". او همچنین درباره جسارتش در پخش و انتشار اخبار پشت‌پرده ایران گفته بود که «من یک آدمِ رَد داده‌ام».

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    7 0
    بی بی سی فارسی مأوا و مأمن و جولانگاه بهائیان نجس و مزدور انگلیس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس