کد خبر 1038936
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
مجیدی

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال دلایل تعویض ستاره تیمش در دربی ۹۱ تهران را بیان کرد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی پس از تساوی 2 - 2 تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس درباره گل دوم پرسپولیس که یکی از خبرنگاران معتقد بود، مشکوک به آفساید بوده است و جریان کلی بازی اظهار داشت: درباره اتفاقات بازی، کارشناسان نظر بدهند، بهتر است. درباره تعویض مهدی قائدی هم باید بگویم او خسته شده بود و ما به جای این بازیکن تصمیم گرفتیم هافبکی رونده را به بازی اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید:

باشگاه استقلال: اوساگونا باید اخراج می‌شد

وی افزود: هافبکی رونده را به بازی آوردیم که از پشت به خط حمله اضافه شود و در یک صحنه این اتفاق رخ داد. اگر فرشید پاس را می‌داد، رضاوند می‌توانست تک به تک شود. هدف‌مان این بود بازی را کنترل کنیم و از هافبک‌های رونده تیم‌مان پشت مدافعان حریف استفاده کنیم، چون بعد از نتیجه 2 بر یک خط دفاعی پرسپولیس کمی جلو آمده بود و می‌خواستیم از این مسئله استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا از زکریا مرادی که آماده حضور در میدان شده بود استفاده نکرد و این تعویض را انجام نداد، اظهار داشت: تمام بازیکنانی که در استقلال حضور دارند، بازیکنانی خوب و باکیفیت هستند. از تیم سال قبل ما 10 تا 15 بازیکن جدا شده‌اند. مثلاً ما برای پست وینگر هفت بازیکن داریم، اما بازیکن بازیساز دو نفر هم نداریم. لیست طوری بسته شده که دست مربی بسته است. زکریا را هم قصد داشتم به بازی بیاورم، اما در آن صحنه که گل خوردیم، این تعویض را انجام ندادم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    2 0
    به هر حال از مربی بومی جز این انتظارینیست. بعد اینکه گل دوم رو زد تیم رفت تو لاک دفاعی... این دفاعی بازی‌کردن تو خونشون. بعدشم وقتی فرشاد باقری میشه مرد میدان که هیچی نداره همین میشه
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    2 0
    عرضه حفظ توپ نداشتید
    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
      0 0
      این حفظ توپ بازی کردن و تهاجمی بازی کردن با رفتن استرا رفت
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    0 1
    منتظرتون تو فینال جام حذفی هستیم
  • جلال IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    1 0
    نبودشیخ ضربه بزرگی بود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس