استقلال و پرسپولیس

هواداران فوتبال یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در ورزشگاه آزادی زنده نگه داشتند.

به گزارش مشرق، هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال در فاصله حدود ۲ ساعت تا آغاز بازی مشغول کری خوانی با هم هستند که البته کار سکوها در برخی مواقع به فحاشی کشید اما رادیو ورزشگاه این اقدام تماشاگران را خنثی کرد.

* مسئولان فرهنگی و مذهبی حاضر در ورزشگاه مثل شهرآورد گذشته با نصب بنر در مقابل جایگاه ویژه تماشاگران را به نکشیدن سیگار دعوت کردند. روی این بنرها نوشته شده تحویل سیگار= تحویل بسته فرهنگی.

*هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل جایگاه طرح موزائیکی را با نقش شهید سردار سپهبد سلیمانی اجرا کردند. (فیلم)

* از آنجا که قرار است با نام و یاد و خاطره شهید ابراهیم هادی برگزار شود قرار است بازیکنان دو تیم با شاخه های گل روی جایگاهی که تهیه شده به یاد آن شهید وارد زمین شوند.

* فردی به نام میثم رهبری در پیست دومیدانی با توپ تنیس اقدام به هنرنمایی کرد که مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال قبل از شروع مسابقه علیه وزیر ورزش شعار دادند.

*فردی با پیراهن قرمز زیر جایگاه استقلالی ها و در جایگاه CIP نشسته بود که هواداران استقلال به وی اعتراض شدیدی انجام دادند.

* تماشاگرانی که بدون بلیت وارد ورزشگاه شدند توسط نیروی انتظامی به بیرون هدایت شدند.

* سرعت چک کردن بلیت ها بسیار کند پیش می رود و این موضوع باعث نارضایتی تماشاگران شده است.

ترکیب دو تیم برای دربی 91 مشخص شد:

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، محمد دانشگر، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید باقری، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا

حضور داریوش یزدانی و عارف غلامی بازیکنان مصدوم استقلال در ورزشگاه برای تماشای دربی

* مشکلاتی که در تهیه بلیت اینترنتی برای هواداران وجود داشت باعث شده هواداران زیادی از ساعت‌ها قبل در ورزشگاه آزادی سرگردان باشند و منتظرند تا بتوانند به طریقی وارد شوند. اکثر آنها از شهرستان‌های دور و نزدیک به ورزشگاه آمده‌اند.

* بارها از میکروفن به هواداران اعلام شد اگر بلیت ندارند ورزشگاه را ترک کنند چرا که محال است تا پایان بازی هواداری را به داخل راه دهند.

* هواداران اعتراض داشتند اگر بدون بلیت راه نمی‌دهید مشکل سایت بلیت فروشی را حل کنید یا حداقل بلیت کاغذی بفروشید.

* چند فرد که به راحتی می‌شد آنها را شناسایی کرد اقدام به فروش بلیت با قیمت‌های گزاف می‌کردند، این در حالی است که اکثر تماشاگران با مشکل مالی مواجه هستند.

* وقتی خبر مذاکره جدی فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی به گوش هواداران رسید آنها از این خبر استقبال نکردند و در مصاحبه‌های خود با دوربین‌ها ضمن بیان مشکلات خود راجع به تهیه بلیت، اسکوچیچ را گزینه مناسبی برای تیم ملی نمی‌دانستند.

* در فاصله کمتر از 3 ساعت تا آغاز دیدار پرسپولیس و استقلال، تنها حدود 15 هزار هوادار سرخابی در ورزشگاه حضور دارند. حضور کم تماشاگران در بازی امروز، نمی‌تواند با مشکلات و اختلال در سامانه اینترنتی فروش بلیت الکترونیکی بی‌ربط باشد.

* تماشاگران دو تیم سرخابی دقایقی روی سکوهای ورزشگاه آزادی علیه هم شعار سر دادند و باهام درگیری لفظی پیدا کردند.

* تماشاگران پرسپولیس قرار است برای قدردانی از مقام شامخ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، طرح موزائیکی تصویر این شهید را به اجرا درآوردند.

* با نام‌گذاری دربی 91 به نام شهید ابراهیم هادی، مسئولان اجرایی ورزشگاه تمثال این شهید والامقام را در کنار زمین قرار دادند تا بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه‌های گل یاد و خاطره شهید ابراهیم هادی را زنده نگه دارند.

* با امکان خرید بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی از سوی هواداران دو تیم، بر تعداد تماشاگردان دو تیم در طبقه دوم افزوده می‌شود.

بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از شروع دربی نود و یکم در ورزشگاه آزادی مشغول گرم کردن خودشان شدند. (فیلم)

فرم فهرست بازیکنان استقلال و پرسپولیس در دربی 91

* بعد از گل فرهاد مجیدی خوشحالی جالبی را انجام داد و در حالی که به هوا پرید دوباره مثل بازی با الریان به زمین خورد.

* بعد از زدن گل تساوی پرسپولیس وی به سمت تماشاگران استقلال رفت و همان خوشحالی را انجام داد که دیاباته پیش از این برای استقلالی ها انجام می داد. این حرکت علیپور باعث عصبانیت هواداران استقلال شد و آنها اقدام به فحاشی به مهاجم پرسپولیس کردند. نیمکت نشینان استقلال هم به شدت از این اقدام علیپور ناراحت شدند که بعد از این اتفاقات داور به گلزن سرخپوشان کارت زرد نشان داد.

* بعد از گل تساوی یحیی گل محمدی در یک صحنه با عصبانیت از توپ جمع کن خواست تا توپ را به بازیکنان تیمش برساند.

* هواداران استقلال بعد از اینکه علیپور شادی دیاباته را مقابل آنها تکرار کرد هر بار این بازیکن صاحب توپ می شد علیه او فحاشی کردند.

*بعد از پایان نیمه اول علی علیپور به سمت فرهاد مجیدی رفت و از او خواست تا برایش نزد طرفداران استقلال پا در میانی کند. سرمربی استقلال در ابتدا این درخواست علیپور را قبول نکرد ولی در ادامه علیپور با گذاشتن هر دو دست روی سرش به سمت استقلالی از آنها عذرخواهی کرد. مجیدی وقتی این صحنه را دید با تکان دادن دست برای استقلالی ها از آنها خواست دیگر فحاشی نکنند.

دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

در بین دو نیمه دیدار استقلال و پرسپولیس دو بازیکن تیم استقلال (عارف غلامی و سیاوش یزدانی) که با لباس شخصی در ورزشگاه حضور داشتند قصد حضور در رختکن تیمشان را داشتند اما مسئولان برگزاری بازی به این 2 نفر اجازه ندادند وارد زمین شوند. همین موضوع باعث ناراحتی و جرو بحث بین دو بازیکن استقلال و مسئول مربوطه شد.

*ارسلان مطهری بعد از زدن دومین گل به پرسپولیس به سمت تماشاگران تیمش رفت و بعد از خوشحالی سجده شکر کرد. 

* مهدی قائدی که پاس گل دوم را برای مطهری فراهم کرده بود توسط استقلالی ها به شدت تشویق شد

* در دقیقه 67 بازی مجیدی اعتقاد داشت روی غفوری خطا صورت گرفته و به شدت به کمک داور اعتراض کرد. بعد از این صحنه داور به سرمربی استقلال کارت زرد نشان داد که مجیدی به این تصمیم باز هم اعتراض کرد.

* بعد از حضور استوکس در زمین تماشاگران پرسپولیس این بازیکن را تشویق کردند.

* هنگامی که قائدی از زمین بیرون رفت هواداران پرسپولیس او را هو کردند ولی این بازیکن رو به تماشاگران تیمش پیراهن استقلال را بوسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ه IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    1 0
    شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش نباختیم
  • پ IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    6 5
    دم یحیی گرم پرسپولیس عالی بود و استقلال شانسی دو تا گل زد خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس