حیوانات

فرمانده انتظامی سپیدان گفت: ماموران بخش «بیضا» موفق شدند در یک واحد گله دانی مقدار ۳۰ تن لاشه و استخوان حیوانات غیر بهداشتی را کشف کنند که قرار بود لوازم آرایشی بهداشتی شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد فداکار بیان کرد: ماموران انتظامی بخش «بیضا» با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در یک واحد گله دانی اقدام به جمع آوری لاشه و استخوان حیوانات برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز کرده که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ فداکار افزود: بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند و در بازرسی از آن مکان موفق شدند مقدار ۳۰ تن لاشه و استخوان حیوانات غیر بهداشتی را کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شهروندان حتی الامکان لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌های مجاز تهیه کنند، گفت: تلاش برای دستگیری مالک ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    23 5
    استخوان گاو و گوسفند و شتر و مرغ و خروس را اگر بجوشانند و ژله تولید کنند و بدهند وزیر بهداشت که کپسول و ژله خوراکی تولید کند بهتر از واردات ژله و کپسول از روسیه و چین و ملل کمونیست دیگر است که از خوک و سگ و سایر نجاسات و امثال ان استفاده میکنند. ظاهرا اطلاعات و حراست و نگهبان و ریس مجلس و وزیر بهداشت تابحال متوجه موضوع نجاست این موارد نبوده اند.
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
      5 0
      ژله ای بکارمردم میاد که بهداشتی و در جای تمیز تولید شده باشه و ذبحشون اسلامی باشه. الان این لاشه ها توی طویله بوده نه کارخانه . ژله ای که از این لاشه های درست بشه بدرد چی می خوره ؟؟؟
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
      16 0
      دوست عزیز با کمال ادب واحترام ظاهرا شما فقط از لحاظ شرعی برات اهمیت داره باید یاداوری کنم که همون قدر که لاشه سگ وخوک باکتری و میکروب داره به همون اندازه لاشه مرغ وگاو وهر حیون هلال دیگری داره اگر حیوونی مرد وتبدیل به لاشه شد میکروب داره فرقی هم بین هلال وحروم ش نمیکنه هر جفتش مریض میکنه شما بااین حرفاتون موذیانه دارید ذهن مردم را به این فاجعه دور میکنید وذهن ها را منحرف به موضوع بی اهمیت .
  • قادری IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    5 0
    مثلا اون چیزایی که از چینو روسیه و پاکستانو هند وارد میشه از چی تولید شده از بره و.گوساله و مرغ محلی اونم ب ذبح اسلامی؟ح

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس