کد خبر 1038642
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
والیبال

مدافع تیم ملی والیبال فرانسه گفت: فقط در روز یک وعده غذا می‌خوردیم. هر روز به ما آموزش داده می‌شد و ما تمام وقت غیر از زمان تمرین ماسک می‌زدیم.

به گزارش مشرق، تیم والیبال بایک‌موتور در فصل گذشته رقابت‌های لیگ چین به عنوان نایب قهرمانی رسید. مسئولان این تیم تصمیم داشتند امسال با جذب ستاره‌هایی همچون سعید معروف و کوین لروکسِ فرانسوی و لِیوای کوبایی به عنوان قهرمانی برسند؛ اما شیوع ویروس کرونا در این کشور تمام رقابت‌های ورزشی را موقتاً به حالت تعلیق در آورد.

بیشتر بخوانید:

کاپیتان تیم ملی بلاتکلیف در چین

این اتفاق موجب شد تا تمام بازیکنان خارجی شاغل در این لیگ، چین را ترک کرده و راهی کشورهای خود شوند. هرچند به نظر می‌رسد سعید معروف به ایران نیامده، اما کوین لروکس بلافاصله چین را ترک کرد.

لروکس در پاسخ به این سوال که آیا پیش از سفر به چین از شیوع ویروس کرونا در این کشور آگاه بود یا خیر، اظهار داشت: خیر؛ روزهای ابتدایی حضورم در پکن شرایط عادی بود و چیزی بهم نریخته بود. زمان زیادی نگذشت که همه جشن‌های سال نو چینی‌ها لغو شد و آن زمان بود که متوجه شدیم، اوضاع خطرناک است. در این مدت هیچ اتفاقی در پکن رخ نمی‌داد و همه جا بسته بود. رستوران هتلی که ما در آن اقامت داشتیم فقط عصرها باز می‌شد و ما فقط در روز یک وعده غذا می‌خوردیم. هر روز به ما آموزش داده می‌شد و ما تمام وقت غیر از زمان تمرین ماسک می‌زدیم.

وی ادامه داد: اکثر ورزش‌ها مسابقات را چندی پیش متوقف کرده بودند؛ از جمله آنها می‌توان به رشته‌های فوتبال و بسکتبال اشاره کرد. بازیکنان خارجی تیم‌های دیگر قبل از ما به کشور خود بازگشتند. ما تا آخرین لحظه منتظر ماندیم. هم تیمی‌هایم به گفتند که من دیگر اینجا کاری برای انجام ندارم. ما قرار بود اولین بازی خود را انجام دهیم، اما روز قبل از آن اعلام کردند که مسابقات لغو شده است.

مدافع تیم ملی والیبال فرانسه خاطرنشان کرد: بعد از اینکه از چین برگشتم خودم را به بیمارستان معرفی کردم، اما تاکنون علائمی از بیماری در من وجود ندارد. ظاهراً هیچ مشکلی برای من وجود ندارد، اما برای احتیاط در هتل می‌خوابم و دوستان و اقوامم را کمتر می‌بینم. همسرم باردار است و قرار بود به چین بیاید، اما خوشبختانه او در لس‌آنجلس مانده بود.

لروکس ادامه داد: فدراسیون چین تصمیم نهایی برای برگزاری بازی‌ها را نگرفته است. باید تا اواسط ماه فوریه برای از سرگیری احتمالی بازی‌ها منتظر بمانیم. با توجه به شرایط فعلی، فکر می‌کنم رقابت‌های این فصل لغو شود. من نیاز به یک عمل جراحی دارم و اگر مسابقات لیگ چین قطعاً لغو شود زمان دارم تا این کار را انجام دهم. هدف من حضور در المپیک است و باید خود را برای آن رقابت‌ها آماده کنم؛ البته قبل از آن لیگ ملت‌ها را درپیش داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس