کد خبر 1038520
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
دربی

بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: انتظار آن است که فوتبال رو به جلو و خوبی بازی کنند. من فکر نمی‌کنم هیچ تیمی برای باخت به زمین نمی‌آید.

به گزارش مشرق، حسین بادامکی در رابطه با دربی پیش رو اظهار داشت: دو تیم با شرایط خوبی به دربی می‌رسند و با تمام حاشیه‌هایی که دو تیم داشتند، عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. استقلال توانست به مرحله گروهی آسیا صعود کند و پرسپولیس هم دو بازی سخت در لیگ را به سود خود تمام کرد و همه انتظار یک دربی خوب را دارند. 

بیشتر بخوانید:

دوئل قهرمانی و بازگشت قلعه نویی به سپاهان

وی در ادامه افزود: هر دو تیم از لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارند و بازیکن‌های جایگزینی که روی نیمکت دارند، می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشند. 

بادامکی در رابطه با مربیان دو تیم نیز گفت: دو مربی اولین تجربه مربیگری در شهرآورد را دارند و شرایط کمی برایشان سخت است و انگیزه جوانی‌ای که دارند و برای پیروزی تلاش می‌کنند و با شناختی که از این مربیان داریم انتظار آن است که فوتبال رو به جلو و خوبی بازی کنند. من فکر نمی‌کنم کسی برای نباختن پا به میدان بگذارد. 

وی در ادامه تصریح کرد: من در چهارده دربی حضور داشتم و اولین و آخرین دربی‌ای که بازی کردم هر دو را پیروز شدم، و بهترین خاطره‌ام از دربی‌ها دربی معروف ایمون‌زائد است که خاطره خیلی خوبی شد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس