کد خبر 1038369
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
‌

حتی اتحادیه اروپا آنقدر جرات نداشت که ترور حاج قاسم را محکوم کند، لذا نمی‌توان از نماینده این اتحادیه نیز توقع شجاعت و اقدام خاصی داشت.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» نوشت: جوزپ بورل مسئول هماهنگی سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز به تهران آمد تا پاسخ دهد، آیا واقعا به‌ طور جدی خواهان حفظ برجام و تعامل سازنده با تهران هستند؟

البته این تصور که بورل دارای جایگاه مستقلی است و می‌تواند رفتاری متفاوت از دیگر اعضا و افراد اتحادیه اروپا داشته باشد، اشتباه و غیردقیق است.

حتی اتحادیه اروپا آنقدر جرات نداشت که ترور حاج قاسم را محکوم کند، لذا نمی‌توان از نماینده این اتحادیه نیز توقع شجاعت و اقدام خاصی داشت.

البته محور سفر بورل، برجام و گام‌های جدید ایران در حوزه هسته‌ای بود، و وی تلاش کرد جلوی تداوم گام پنجم و افزایش قدرت کشورمان را بگیرد.

اما در نهایت مسئول جدید هماهنگی سیاست خارجی اتحادیه اروپا نشان داد که دست‌‎های آنها خالی‌تر از آن‌ است که بتوانند کاری انجام دهد.

لذا باید این سفر را همچون سفر اکثر مسئولان اروپایی به کشورمان بیشتر توریستی و گپ و گفت بی‌ثمر دانست تا پیگیری وعده‌های اتحادیه اروپا.
 

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    2 1
    یعنی این هم برا گرفتن حق ماموریت اومده بود ایران خخخ
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    1 0
    شخصیتی مفلوک تر از وزیر برجام در هیچ کجای تاریخ هیچ کشوری سراغ ندارم!!!!!! با روزی حدود 5 ساعت مطالعه اینو بهتون می گم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس