قلعه نویی و تابش

مخالفت کارخانه فولاد مبارکه سپاهان با حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران واکنش فدراسیون فوتبال را در پی داشت.

به گزارش مشرق، فدراسیون فوتبال در هفته های گذشته مذاکراتی با امیر قلعه نویی برای سرمربیگری تیم ملی داشت اما این مذاکرات با مخالفت باشگاه سپاهان مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

بیانیه شبانه سپاهان درباره امیر قلعه نویی

قلعه نویی حضورش در تیم ملی را منوط به گرفتن رضایت باشگاه سپاهان از سوی فدراسیون کرده است اما اطلاعیه کارخانه فولاد مبارکه به عنوان فصل الخطاب سپاهانی ها و مخالفت با انتقال این مربی به تیم ملی تلقی شده است.

محمود اسلامیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: نمی توانم چیز دقیقی بگویم. دارد بحث می شود و هیچ چیزی قطعی نیست. این مسئله ای است که آقای بهاروند یا علوی باید به آن پاسخ بدهند. سپاهان هم در کورس قهرمانی است. اجازه بدهید تا چند روز آینده همه چیز مشخص می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    4 3
    چرا وحید هاشمیان را درنمی یابید؟؟!! هم جوان است هم تجربه بازی در تیم ملی و بهترین باشگاه های ایران و آلمان با کارنامه ای درخشان را دارد و هم دوره های مربی گری را در آلمان با امتیازات خوب گذرانده است و از نظر شخصیتی هم شاخصه های و اقتدار لازم برای مربی گری تیم ملی را داراست. لطفاً تعصبات باشگاهی را در تأیید یا مخالفت، دخالت ندهید.
  • bita IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    2 0
    علی دایی بهترین گزینه است ودر کنارش مشاورانی چون خداداد عزیزی استاد اسدی مهرداد میناوند پاشازاده محرم نوید کیا و مهدی مهدوی کیا و عابدزاده و نکیسا و دژاگه و ررینچه و نادر محمد خانی استفادهکنند.نسل قدیمی فوتبال اماده خدمت رسانی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس