کد خبر 1038136
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱

به گزارش مشرق، بازیکنان پرسپولیس با انتقاد از عملکرد مدیریتی و مالی این باشگاه استوری هماهنگی در صفحه‌های اینستاگرام خود منتشر کردند. در متن این پیام آمده است:

از بس گفتیم زبانمان فرسود، انگار به وعده‌های پوچ و تو خالی عادت کرده اند! چهار ماه پیش بود که مثل امروز، هزار وعده وفانشده شنیدیم! آنچه بیش از همه ما را اذیت می‌کند، لاف عاشقی عده‌ای است و این که در طول این مدت، هیچ اراده‌ای برای رفع مشکلات ندیده ایم. تنها با ادعای عاشقی که نمی‌شود مشکلات را حل کرد. باید عاشق صادق بود و به بازیکنان احترام گذاشت. 

بیشتر بخوانید:

اعتراض یک پرسپولیسی دیگر به جذب بازیکن خارجی

اینهمه کم توجهی بخصوص قبل از دربی و در زمانی که در کورس قهرمانی هستیم خوشایند نیست و ناخودآگاه ما را دچار شک می‌کند، مگر بازیکنان ما شغل دیگری جهت امرار معاش دارند؟! تا حالا از خود سوال کرده‌اید بازیکنی که سه ماه حقوق نگرفته چطور باید زندگی خود را بگذراند!

 هواداران عزیز، عرض از این گفته‌ها در میان گذاشتن مشکلات با شما عزیزان بود، مطمئن باشید با تمام وجود برای سربلندی نام پرسپولیس خواهیم جنگید، ولی اتفاقاتی رخ داده هرچند کوچک ممکن است تمرکز بازیکنان را بهم بریزد، بخصوص اختلاف بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل و دیگر بدنه باشگاه که ما را خسته و عصبی کرده است و روز به روز به مشکلات ما اضافه می‌کنند و عده‌ای از آن‌ها یک قولی می‌دهند و عده‌ای دیگر قول‌های دیگر که متاسفانه هیچ کدام عملی نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    8 9
    چون میدونن7-8 تا میخورن از الان دارن بهونه میگیرن
    • دیدگا IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      3 0
      آدم جگرش کباب میشه برای این بازیکنان که هیچ منبع درآمد دیگه ای ندارن!! عاخه با ماهی صد میلیون دویست میلیون هم میشه زندگی کرد؟! یک فصل دو سه میلیارد عاخه پولیه؟! منبع درآمد!!؟؟ معععععع
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    4 0
    بر اساس اسناد پرداخت های مالی که اسنا منتشر کرده آقایون تموم مبالغ قرارداد سال قبلشون باضافه آپشنشون رو کامل گرفتند از امسال هم چهل درصد گرفتند بازم به دروغ مینالند . وافعا خجالت داره
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    3 0
    سالی 5 میلیارد تومان قرارداد شما دچار مشکل میشین آیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس