کد خبر 1038057
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
image-20200204130837-3.jpeg - کراپ‌شده

اینکه بتوانید ، خواص ضد چروک و جوان کننده، روشن کنندگی، جلوگیری از نفوذ رادیکال های آزاد به پوست و همچنین خواص یک کرم آبرسان را جمع شده داشته باشید، کرم ویتامین سی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 به خاطر دارم کودک که بودم مادر بزرگم اگر میوه‌ای می‌خورد به خصوص آنکه آن میوه پرتقال بود، بعد از میوه میل کردنش دست آب‌ میوه‌ای و به قول مان نوچش را به‌صورت و لپ‌ های گلی ‌اش می ‌مالید. وقتی می‌پرسیدم آخر این چه کاریست می‌گفت: پوست را جوان می‌کند ننه جان. و دراز می‌کشید تا ویتامین سی بهتر به پوستش برسند.

 ما می‌خندیدیم و خیلی کار دلچسبی به نظرمان  نمی آمد. با آن که الحق با آن سن و سال، پوست خوبی داشت. اما امروز دیگر تقریباً کسی نیست که از تاثیر میوه ‌ها به خصوص مرکبات و ویتامین سی آن ها بر روی جوان ‌سازی پوست بی‌خبر باشد. پرتقال و پوست پرتقال به خاطر این‌که منبع غنی از ویتامین سی محسوب می شوند، می‌تواند یک محلول، افشانه یا کرم آب‌رسان خوب ، بی‌نظیر و جوان‌کننده برای پوست شما باشد. پرتغال به خاطر کمک به ساخت کلاژن می‌تواند به حالت کشسانی پوست شما و جلوگیری از چین ‌و چروک و حتی از بین رفتن چروک ها کمک به سزایی کند.

 برای خرید این کرم عالی با بهترین قیمت می‌توانید همه‌روزه به میوه فروشی‌های محل زندگی‌تان مراجعه بفرمایید.

کرم ویتامین سی

ویتامین سی بوتاکس بدون سوزن

شاید مدتی است که از دیدن خط اخم روی پیشانی تان اعصاب برای تان باقی نمانده است. یا شاید کم‌کم شاهد چین‌ و چروک های ریزی روی پوستتان و حوالی چشمتان هستید. ممکن است اطرافیان بوتاکس را به شما پیشنهاد کنند. اما شما از سوزن بوتاکس می‌ترسید و یا به هر دلیلی اعم از نیاز به تمدید چند ماه یک‌ بار نمی‌خواهید شروع به استفاده از روشی مثل بوتاکس برای توقف پیری پوستتان نمایید.

این‌ جملات به این معنی نیستند که باید چروک ‌های اعصاب خرد کن روی پوستتان را تحمل کرده و خودخوری کنید. یک بوتاکس بدون درد و  کم ‌هزینه در ظرف میوه تان وجود دارد . عصاره پرتقال ، نارنج و سایر مرکبات، پوست پرتقال و حتی ژلاتینی که به دور هسته مرکبات وجود دارد به خاطر وجود ویتامین سی یک گزینه عالی برای جلوگیری از پیری پوست و کاهش چین‌وچروک های صورت است.

کرم ویتامین سی

ویتامین سی را چطور بهتر به پوستمان برسانیم؟

خب هستند کسانی که دلشان نمی‌خواهد روی پوستشان احساس نوچی داشته باشند یا این‌ که چون خود پرتقال را یک کرم لاکچری که برای آن هزینه کرده باشند نمی‌دانند، در استفاده هر روز و منظم آن اهمال می‌کند. در این شرایط بهترین انتخاب کرم ویتامین سی است. شما می‌توانید این کرم دوست داشتنی و مفید را بردارید و بسیاری از کرم های شب، جوان کننده و ضد لک را کنار بگذارید و میز آرایشتان را خلوت کنید. همچنین با انتخاب کرم ویتامین سی شما یک کرم آب‌رسان بی‌نظیر هم دارید.

همچنین یکی از خواص ویتامین سی این است که در برخورد با هوا دچار اکسیداسیون می شود و از خواص آن کاسته می شود. اگر بتوان به نحوی، ویتامین سی را به طور غلیظ به لایه های زیرین پوست برسانیم تا اکسید نشود، بهتر می توانیم از خواص اعجاز انگیز این نعمت بزرگ خداوند بهره مند شویم. کرم هایی با فرمولاسیون های پیشرفته، و تولید شده به روش های بیوتکنولوژی در شرایط تولید خاص، می تواند همان امداد رسان و منبع ویتامین سی به پوست عزیزتان باشد. اینکه بتوانید کرم یا سرم ویتامین سی پیدا کنید که به واقع خواص ویتامین سی را داشته باشد و همچنین بتواند این خواص را به درستی به لایه های زیرین پوست برساند یعنی یک قدم بزرگ به سوی جوانی.

کرم ویتامین سی

کرم ویتامین سی و کلاژن

منابع غنی ویتامین سی بر روی پوست شما کلاژن سازی می کنند. حالا دیگر به مرحمت تبلیغ ‌های انواع کرم های جوان‌ ساز خوب می‌دانید کلاژن دقیقاً چه کاری می کند. کلاژن پروتئینی هست که وجود آن می تواند به محکم و سالم ماندن پوست شما کمک کند. کلاژن از افتادگی، شل شدگی و خشکی و انواع آسیب های ناشی از ضعیف بودن پوست کمک می نماید. حال اگر کلاژن به همراه الاستین روی پوست شما حضور فعال داشته باشند این یعنی جوانی بدون مرز پوست شما. الاستین پروتئینی است که باعث افزایش الاستیسیته و حالت کشسانی پوست شما می شود. یعنی نقاطی از صورت شما مانند پیشانی و چشم‌ها که همیشه در معرض حرکت و جمع شدگی های پیاپی هستند، در صورت داشتن حالت کشسانی بهتر دیگر چروک نمی‌شوند. در واقع جا ماندن اخم و خنده روی نقاط مختلف صورت به خاطر کاهش حالت کشسانی و البته کم آبی و یا دهیدراته شدن پوست است.

شما می توانید با رساندن صحیح ویتامین سی به پوست خود، روند تولید کلاژن و الاستین را بهبود و تسریع بببخشید. واقعیت این است که در جوانی این پروتئین ها به وفور بر روی پوست تولید می شوند. اما به دلیل عواملی همچون، پیری، اشعه آفتاب، مصرف دخانیات، تغذیه نامناسب و ... تولید این دو پروتئین دوست داشتنی کم می شود. و این همان اتفاقی است که منجر به پیدایش چین و چروک بر روی پوستتان می شود.

کرم ویتامین سی دشمن رادیکال های آزاد

رادیکال های آزاد موجود در اتمسفر اطرافمان که یکی از عوامل تولید آن ها آلودگی هواست، می تواند در روند پیری پوست تاثیر بسیاری بگذارد. اینکه بتوان با استفاده از یک نوع کرم علاوه بر جوانسازی و آبرسانی به پوست رادیکال های آزاد را هم قبل از نفوذ به پوست گیر انداخت، یعنی شما بی نهایت به پوستتان خدمت کرده اید. خبر جالب این جاست که یکی دیگر از خواص ویتامین سی، به دام انداختن رادیکال های آزاد است!!!

کرم ویتامین سی

کرم ویتامین سی پوست شما را روشن و درخشان می کند

می توانید در همان تیوپ کرم ویتامین سی خود یک کرم لایه بردار هم داشته باشید. و این به دلیل خواص ذاتی ویتامین سی و خاصیت لایه برداری سطحی آن است. همان طور که حتما می دانید لایه برداری به موقع، اصولی و به اندازه می تواند به پاکسازی پوست، از بین رفتن لکه ها و البته روشن و درخشان نمودن آن کمک بسیار زیادی نماید.

بهترین کرم ویتامین سی و کرم آبرسان در راهنمای خرید به نظر

با این همه فوایدی که درباره پرتقال و ویتامین سی گفتیم حالا دیگر خوب می‌دانید داشتن یک کرم ویتامین سی یا سرم ویتامین سی (این دو محصول از لحاظ تاثیرگذاری به یک شیوه عمل می‌کنند و فرق آنها در فرمول ساخت و نحوه مصرف است.) روی میز آرایشتان چه موهبت بزرگی است. راهنمای خرید به نظر با در نظر گرفتن تمام ویژگی های لازم برای یک کرم ویتامین سی غنی و فوق العاده، می تواند گزیده ای از بهترین ها را به شما معرفی کند. بهترین ها و البته با قیمت هایی که قطعا خوشحالتان خواهد کرد. پس با مراجعه به بخش راهنمای خرید به نظر می توانید کرم ویتامین سی دلخواه خود را بیابید. همچنین انواع محصولات مراقبت از پوست شامل: کرم آبرسان، کرم ویتامینه و ماسک ها را نیز می توانید در راهنمای خرید به نظر پیدا کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس