کد خبر 1037979
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کشتی

به نظر می‌رسد در دو وزنی که ابهاماتی در خصوص انتخاب ملی‌پوش آسیایی وجود داشت مجید داستان و امیرحسین مقصودی روانه دهلی‌نو خواهند شد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای ابتدایی اسفند ماه در دهلی برگزار می‌شود. پیش از این نیز مشخص بود که قهرمانان اوزان دهگانه جام تختی گزینه‌های اصلی اعزام به این رقابت‌ها هستند اما در دو وزن 61 و 65 کیلوگرم به دلیل اتفاقاتی که رخ داد، ابهاماتی وجود داشت.

بیشتر بخوانید:

زارع: پیش بینی‌ام ۵ مدال و ۲ طلا است

در 65 کیلوگرم تنها کشتی‌گیر روس شرکت‌کننده در رقابت‌ها به قهرمانی رسید و در 65 کیلوگرم نیز بازبینی مجدد کشتی‌های سه شرکت‌کننده باعث تغییر نتیجه یکی از کشتی‌ها شد.

براین‌اساس به نظر می‌رسد مجید داستان در 61 کیلوگرم و امیرحسین مقصودی در 65 کیلوگرم دوبنده تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا بر تن خواهند کرد و در سایر اوزان نیز نفرات اول جام تختی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

به این ترتیب علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، مجید داستان در 61 کیلوگرم، امیرحسین مقصودی در 65 کیلوگرم، امیرحسین حسینی در 70 کیلوگرم، مصطفی حسین‌خانی در 74 کیلوگرم، علی سوادکوهی در 79 کیلوگرم، احمد بذری در 86 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و پرویز هادی در 125 کیلوگرم روز اول اسفند راهی هندوستان خواهند شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس