کد خبر 1037893
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
بهرام قدیمی

رئیس فدراسیون هاکی گفت: در این برهه از فوتبال کشور که علی دایی یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی است، باعث آزردگی خاطر او شدیم.

به گزارش مشرق، بهرام قدیمی در مورد اینکه چطور نام علی دایی به عنوان اعضای هیات رئیسه فدراسیون هاکی برده شد، گفت: دایی یک چهره ارزشمند است و باید از همه بزرگان در راستای توسعه ورزش هاکی این رشته بومی و اصیل مدد گرفت. باید از ظرفیت‌های داخلی برای احیای ورزش هاکی استفاده کنیم. حدود 4، 5 ماه پیش درخواستی به وزارت وررش داده بودیم که دایی، پورمحمدی، کاراندیش، یزدانی به جمع ما اضافه شوند. حکم یزدانی و کار اندیش همان زمان آمد، اما حکم دایی و پور محمدی روز سه شنبه اعلام شده بود، اما در جلسه‌ مشترک فدراسیون‌ها با وزیر ورزش هیچ صحبتی در این مورد با ما نشد.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده حکم پرحاشیه وزیر برای علی دایی

وی ادامه داد: خود من هم از این کار تعجب کردم و در این هنگامه پرتنش فوتبال ایران موجب آزردگی خاطر اسطوره فوتبال کشورمان شدیم. البته این کار نه هدف ما نه هدف دلسوزان ورزش بوده است. نام دایی به عنوان یک چهره ملی و جهانی قابل احترام است.

رئیس فدراسیون هاکی با اشاره به تلاش‌های پور محمدی گفت: اگر مساعدت‌های او نبود، در آوردگاه‌های بین المللی نمی‌توانستیم موفق باشیم و در اعزام تیم امید به قهرمانی آسیا با ارتباطاتی که داشت، 30 درصد تخفیف بلیت هواپیما برای ما گرفت. امروز هم تماس گرفت و گفت تیم نوجوانان چه زمانی به لاهور پاکستان اعزام می‌شود و قرار است جلسه‌ای بگذاریم و با ساختار هاکی آشنا شود.

قدیمی در پاسخ به این سوال که چرا این حکم بعد از 5 ماه منتشر می‌شود، عنوان کرد: خودم در این قضیه هم مانده‌ام. در جلسه  مشترک فدراسیون‌ها با وزیر ورزش این موضوع را به من خبر ندادند. هم ما و هم دایی از این اتفاق ناراحت شد. او گزینه تیم ملی بود و ما هم باید در راستای حمایت تیم ملی باشیم و در این زمان برای اعلام این حکم باید هماهنگی صورت می‌گرفت.

وی در مورد اینکه آیا به وزارت ورزش گلایه کردید یا خیر، گفت: ؟ این موضوع جدید است. وزارت می‌گفت از لحاظ نظارتی 4، 5 ماه زمان برده تا حکم تایید شود، اما به نظرم یک مقدار کوتاهی صورت گرفته است.

رئیس فدراسیون هاکی در پاسخ به این سوال که آیا با دایی صحبت کردید، گفت: بعد از جلسه فدراسیون‌ها با دایی صحبت کردم، اما در مورد هیات رئیسه نبود. حتی امروز هم قرار بود دیداری داشته باشیم تا از او کمک بگیریم.

وی در مورد چرا آنقدر حضور آشنایان شما در فدراسیون هاکی زیاد بوده و برادرتان به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شده است، گفت: دو برادر من پزشک هستند و تشابه اسمی وجود دارد. وقتی هاکی داخل سالن آسیا را برعهده گرفتم فردی به نام عزیز سلطان مدیر بین الملل ما بود که به دلیل بیماری نتوانست ادامه دهد و از خواهرزاده‌ام کمک خواستم که تجربه زیادی دارد. او با هزینه شخصی به سفر آمد و به عنوان مترجم در کنار من بود. 500 دلار در هزینه مترجم صرفه جویی شد و هیچ چیزی هم عاید او نشد.

وی ادامه داد: ابوالحسن قدیمی سرپرست تیم ملی هم برادرم نیست و پسرعمویم است. او تجربه حضور در تیم امید هاکی عمان را به عنوان سرپرست دارد و در مدت 10 روز فقط 100 دلار پول گرفته است. علاوه بر آن 20 سال در ورزش دانشگاهی حضور داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس