کد خبر 1037827
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
جواد زرینچه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که با نتایج اخیر، این تیم می‌تواند در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست یابد و در آسیا هم موفق باشد.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی‌ها انتظار نداشتند با تغییر و تحولاتی که در استقلال صورت گرفت، تیم نتایج درخشانی بگیرد. کسانی که فوتبال را می‌فهمند، به خوبی آگاهی دارند که یک تیم برای هماهنگی با کادر فنی جدید، نیاز به زمان دارد، اما خدا را شکر همه چیز به خوبی برای استقلال رقم خورد. استقلال بوی قهرمانی می‌دهد و اگر کادر فنی دقیق عمل کند و آمادگی بازیکنان حفظ شود این اتفاق دور از دسترس نخواهد بود.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به دربی ۹۱ خاطرنشان کرد: دربی سه امتیاز بیشتر ندارد، اما چون پرسپولیس رقیب سنتی استقلال است، نتیجه بازی برای هواداران اهمیت زیادی دارد. استقلال با برتری مقابل پرسپولیس می‌تواند امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر و حتی موفقیت در آسیا باشد.

بیشتر بخوانید:

برنامه مجیدی برای دربی هوشمندانه بود

زرینچه در خصوص غیبت شیخ دیاباته مهاجم تأثیرگذار آبی‌پوشان در دربی گفت: استقلال بدون دیاباته کمبودی ندارد و می‌تواند در دربی نتیجه بگیرد.

وی درباره جدایی‌اش از استقلال تصریح کرد: قسمت ما این بود، اما هوادار استقلال و جزیی از تاریخ این باشگاه هستم. دلم با این تیم است و از نتایج اخیر استقلال خوشحالم. امیدوارم به همین شکل از کادر فنی فعلی حمایت شود. لیاقت استقلال قهرمانی است و حتی مدعی جدی کسب قهرمانی آسیا به شمار می‌رود. امسال بازیکنانی در استقلال حضور دارند که برای‌شان فرقی نمی‌کند چه کسی در کادر فنی باشد، آنها با غیرت و با استعداد و علاقه‌مند به استقلال هستند. این بچه‌ها استقلال را خیلی دوست دارند و می‌خواهند با پیراهن این تیم به افتخارات بزرگی دست پیدا کنند. رسیدن به افتخارات بزرگ با این بازیکنان دست نیافتنی نیست. امیدوارم پرداختی‌ها در باشگاه به موقع باشد تا بازیکنان دچار مشکل نشوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ahmad IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
    0 0
    این دفعه اگر قهرمان آسیا شدید واقعی است. دو ستاره قبلیتون جعلی است. پرسپولیس هم قهرمان جام در جام آسیا شده است و مانور اینهمه نمیدهد.ووریا و میلیچ متعصبند وباید مراقب پاسهاشون باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس