کد خبر 1037746
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
جلود

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: با برگزاری جام فجر مردم ایران نشان دادند که کشورشان برخلاف تبلیغات منفی دارای امنیت است.

به گزارش مشرق، محمدحسن جلود در مراسم افتتاحیه مسابقات جام فجر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب‌های وزنه‌برداری دنیا است، اظهار کرد: وزنه‌برداری ایران دارای تاریخچه غنی و پرافتخاری بوده و از جایگاه رفیعی برخوردار است، وزنه‌برداری ایران ورزشکاران و قهرمانان زیادی را به جهان معرفی کرده و نشان از اهمیت این رشته ورزشی در ایران دارد.

بیشتر بخوانید:

فهرست نهایی وزنه‌برداران حاضر در جام فجر

 وی با اشاره به مهمان‌دوستی مردم ایران گفت: با برگزاری جام فجر مردم ایران نشان دادند که کشورشان برخلاف تبلیغات منفی دارای امنیت بوده و به‌خوبی از تمام ورزشکاران به بهترین نحو مهمان‌نوازی کردند.

 دبیرکل فدراسیون جهانی با اشاره به وضعیت ایران در وزنه‌برداری برای حضور در المپیک تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه در المپیک وزنه‌برداران قدری معرفی کرده و امیدوارم در توکیو نیز موفق عمل کند.

 جلود با اذعان به اینکه کشورهای آسیایی در رشته وزنه‌برداری با یکدیگر در تعامل هستند، تصریح کرد: ایران یکی از کشورهای قدر آسیایی است، کشورهای منطقه و آسیا در برگزاری مسابقات مختلف با یکدیگر در تعامل بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: فدراسیون وزنه برداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس