کد خبر 1037541
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
بزیک

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شناختی که از یحیی دارم او در دربی تیم را هجومی به زمین می‌فرستد.

به گزارش مشرق، ادموند بزیک درباره شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هر دو تیم در شرایط آرمانی خیلی خوبی قرار دارند و روی کاغذ از دید ما باید دربی زیبایی ببینیم. این دو تیم قابل احترام هستند و درست است همه دربی‌ها زیبا نیستند ولی فکر می‌کنم الان زمان دیدن یک بازی زیبا است.

وی درباره حضور مربیان جوان در این دو تیم و سبک بازی‌شان گفت: برای پرسپولیس که می‌خواهد قهرمان شود و سعی می‌کند فاصله امتیازی خود را با استقلال حفظ کند مساوی هم نتیجه خوبی است. با آمدن گل محمدی پرسپولیس فوتبال بهتر و مالکانه‌تری بازی می‌کند و با شناختی که از یحیی دارم می‌توانم بگویم او این ریسک را می‌کند و تیم هجومی را به میدان می‌فرستد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مصدومیت دیاباته نیز عنوان کرد: هر دو تیم از نظر مهره‌ای بازیکنان خوبی دارند که جایگزین کنند.درست است دیاباته در چند بازی گذشته خطرناک ظاهر شده و گل‌های خوبی هم زده است ولی بازیکن جایگزینش یعنی ارسلان مطهری هم خوب بازی می‌کند. در کل پرسپولیس از نظر تیمی و انسجام تیم بهتری است. 

بیشتر بخوانید:

یحیی مانع اعتصاب بازیکنان پرسپولیس

بزیک درباره محرومیت شجاع خلیل‌زاده از حضور در دربی گفت: هر بازیکنی که بیشتر بازی می‌کند و در ترکیب بیشتر جا افتاده است و اعتماد به نفس بالاتری دارد می تواند جایگزین او شود. کنعانی‌زاده هم در این فصل بازی‌های خوبی کرده و می‌‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

وی افزود: تجربه بالای مدافعین پرسپولیس  در این بازی به کمکشان می‌آید و سیدجلال هم با تجربه بالایی که دارد از پس مهاجمین سرعتی استقلال برمی‌آید. در چند سال گذشته کدام مهاجم سرعتی توانسته سیدجلال را جا بگذارد؟ آنقدر تجربه دارد که چگونه در زمین حضور داشته باشد که از مهاجم‌های سرعتی عقب نماند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت مالی این دو تیم خاطر نشان کرد: شرایط مالی برای همه بد است و همه مشکل دارند اگر بخواهند این شرایط را درست کنند باید بگویم کل لیگ را تعطیل کنیم و بدهی‌ها را بدهیم و بعد شروع کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    8 5
    منسجم تر نیست سوگلی فدراسیون است
    • احسان IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
      0 1
      معلومه از سه قهرمانی پیاپی ما خیلی سوختی. اصلا هم به روت نیار که بازیکنای پرسپولیسچند ماهه پول نگرفتن در عوض بازیکنای کیسه جیبشون هر چند روز یه بار پر میشه. هنوز هم قهرمانی های فرمایشی شما با امیر مافیا و اشتباهات مهلک داوری یادمونه.
  • حسن IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    0 0
    یا مساوی یشه یا استقلال می بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس