کد خبر 1037465
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
غفوری قائدی ریگی

تیم استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی بازی را آغاز کرد که مجیدی تغییراتی در ترکیب ثابت تیمش اعمال کرده بود.

به گزارش مشرق، خستگی ناشی از سفرهای متعدد هوایی و دو بازی سنگین آسیایی، نزدیکی دیدارهای آسیایی با دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بعلاوه در پیش بودن دربی، عواملی بودند که فرهاد مجیدی ترجیح داد به ترکیب برنده اش دست زده و تیمش را با آرایشی جدید و اتخاذ تدابیر و تاکتیکی نو در ورزشگاه آزادی به میدان بفرستد.

همین موضوع باعث شد تا کار آبی پوشان در نیمه نخست قدری گره خورده و با مشکل مواجه شوند. هرچند ارسلان مطهری با گلزنی اش اجازه نداد مسجد سلیمانی ها در پایان نیمه اول پیروز به رختکن بروند، اما آنچه مشخص بود آبی پوشان در نیمه نخست با مشکلاتی در زمین مواجه بودند.

بیشتر بخوانید:

جواب MRI دیاباته امیدوار کننده نبود

فرهاد مجیدی خیلی زود به این موضوع پی برد و در ابتدای نیمه دوم با تعویض های زود هنگامش و وارد کردن غفوری و ریگی به زمین، شرایط تیمش را اصلاح کرد.

استقلال در نیمه دوم با حضور قائدی، غفوری و ریگی تبدیل به همان تیمی شد که انتظار می رفت و توانست ابتکار عمل را در دست گرفته و سرانجام با زدن گل دوم پیروز از میدان خارج شود.

پایه گل دوم استقلال را وریا غفوری از سمت راست گذاشت تا مهدی قائدی بهترین استفاده را از پاس مسعود ریگی برده و آبی پوشان را به پیروزی برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس