کد خبر 1037239
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
تارتار

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در نیمه دوم با اشتباهی که خودمان داشتیم موقعیت را به استقلال دادیم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار بعد از باخت 2 بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی زیبایی بود و دو تیم به فکر برد بودند و ما بازی را خوب شروع کردیم، بهتر از استقلال هم بودیم و گل هم زدیم. بازی را کنترل می‌کردیم که در یک ضد حمله برخلاف جریان بازی گل مساوی را خوردیم. در نیمه دوم با اشتباهی که خودمان داشتیم موقعیت را به استقلال دادیم. بازیکنانم خیلی خوب بازی کردند اما تجربه استقلال و کیفیت چند بازیکن استقلال کار را به سود حریف تمام کرد. 

وی افزود: به هوادارانی که حرمت ورزشگاه را نگه داشتند و این برد را تبریک می‌گویم نه به آنهایی که با فحش و ناسزا که لایق خودشان بود جو ورزشگاه را آلوده کردند. امیدوارم برخورد لازم با این نفرات صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ خلاصه بازی استقلال ۲ - ۱ نفت مسجد سلیمان

استقلال هم با پیروزی به استقبال دربی رفت/ سومین برد متوالی فرهاد +فیلم

تارتار در پاسخ به این سؤال که گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده بود مبنی براینکه شما قرار است این تیم را ترک کنید آیا تا آخر فصل هستید یا خیر، تصریح کرد: اتفاقات گذشته تمام شده است. من در حال حاضر مربی تیم هستم و با تمام وجود کار می‌کنم تا پایان فصل خواهم ماند. یکسری مشکلات وجود داشت که تا حدود زیادی مرتفع شده است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به خبرنگاری که پرسید تیم شما به نظر می‌رسید خشن بازی کرده و خطاهای زیادی داشت، عنوان کرد: من خشونت را بیشتر از استقلال دیدم تا تیم خودمان. آسیب‌دیدگی دیاباته هم به خاطر درگیری نبود او کشیدگی داشت من همیشه از بازیکنانم خواسته‌ام جوانمردانه بازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس