امیر ارسلان مطهری

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و دو تیم در نیمه اول دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. ارسلان مطهری در دقیقه 35 برای استقلال و آرمان قاسمی در دقیقه 21 برای نفت گلزنی کردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، شاهین طاهرخانی، میلاد زکی‌پور، هرویه میلیچ، آرش رضاوند، علی دشتی، فرشید باقری، علی کریمی، شیخ دیاباته (20 - مهدی قائدی) و ارسلان مطهری.

ترکیب نفت:حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، علیرضا علیزاده، صادق صادقی، حسین ابراهیمی، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، سجاد جعفری، پیام ملکیان، آرمان قاسمی و میرهادی میرجوان.

داور: حمید حاج‌ملک

دقیقه 10: شیخ دیاباته با شوتی از راه دور قصد باز کردن دروازه نفت را داشت که فرعباسی توپ را در اختیار گرفت.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ گل اول استقلال به نفت توسط مطهری

دقیقه 16: شیخ دیاباته دچار مصدومیت شد و قادر به ادامه بازی نبود و از زمین خارج شد.

دقیقه 21: ضربه ایستگاهی برای نفت مسجدسلیمان و ارسال روی دروازه استقلال از سمت چپ پس از برخورد به تیر عمودی اول به تیر دوم رفت تا ضربه آرمان قاسمی در دهانه دروازه تبدیل به گل تیم نفت شود.

دقیقه 27: حمله خطرناک و همه جانبه نفتی‌ها روی دروازه استقلال با پاس رو به عقب صادق صادقی به سجاد جعفری همراه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 31: صادق صادقی به دلیل خطا روی علی دشتی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 35: میلاد زکی‌پور پس از ورود به محوطه جریمه نفت و پاس در عرض به دهانه دروازه ارسلان مطهری را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم با یک ضربه بغل پا دروازه نفت را فرو ریخت.

دقیقه 45: علی کریمی با شوتی که به سمت دروازه نفت شلیک کرد قصد باز کردن دروازه این تیم را داشت که فرعباسی توپ را به کرنر فرستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس