عبدالرضا موسی خلیل زاده

عضو اسبق هیأت مدیره استقلال گفت: من هم شنیده ام که موسوی گزینه مدیرعاملی است ولی اگر هم او شود فرقی با خلیل زاده یا فتحی نمی کند. فقط حسن می رود و حسین می آید و شکل امضاهایشان تغییر می کند.

سرویس ورزش مشرق – در حالی که فرهاد مجیدی از وضعیت مدیریت فعلی استقلال البته به لحاظ مالی ابراز رضایت می کند و از هزینه ۱۳ میلیاردی عبدالرضا موسوی خبر می دهد از طرفی به بی تدبیری هایی درباره ندادن پول به دیاباته انتقاد می کند. یکی از پیشکسوتان استقلال که سابقه حضور در کادر مدیریت این باشگاه را هم دارد بر این باور است آنهایی که این روزها در رأس باشگاه استقلال هستند دنباله روی همان روش و شیوه مدیریتی هستند که فتحی داشت.

حسین فرزامی در گفت و گو با مشرق، درباره وضعیت مدیریت این روزهای باشگاه استقلال، استعفای فتحی و دربی پیش رو فرهاد مجیدی حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال بهتر شده است؟

- کسی خبر بهتر شدنش را داده... !

* فرهاد مجیدی گفته از وقتی موسوی آمده ۱۳ میلیارد تومان هزینه کرده است؟

- این افراد ورزشی نیستند و آقای وزیر با سیاست بازی برای استقلال مدیر انتخاب می کند در حالی که باید از طریق فوتبال و ورزش برای این باشگاه مدیر انتخاب کند.

* یعنی این وضعیت را نمی پسندید؟

- اجازه بدهید بگویم این باشگاه در گذشته ۲۷ مجموعه و زمین ورزشی داشت ولی الان چه دارد. در همه رشته های ورزشی تیم داشت و در همه رشته ها هم اول بود ولی الان همین یک تیم را نمی توانند اداره کنند و با این وضعیت چطور می خواهند ادعا کنند که مدیریت درستی بالای سر این تیم است!

* واضح تر حرف می زنید؟

- خلیل زاده و موسوی را چه کسی می شناسد؟ اصلا اینها از کجا پیدا شدند و به استقلال آمدند؟ این افراد از دوستان وزیر هستند و اتفاقا با فتحی هم دوستی نزدیکی دارند.

* فتح اله زاده برای چه استعفا می کند؟

- چون حق مالی را از او گرفته اند. ضمن اینکه او دوست دارد برای تیم استقلال کارهای بزرگ کند ولی وقتی می بینید هیچ قدرت اجرایی ندارد نمی تواند این وضعیت را تحمل کند.

* او دوست داشت مدیرعامل شود ولی ظاهرا فردی دیگر مدیرعامل می شود؟

- من هم شنیده ام که موسوی گزینه مدیرعاملی است ولی اگر هم او شود فرقی با خلیل زاده یا فتحی نمی کند. فقط حسن می رود و حسین می آید و شکل امضاهایشان تغییر می کند.

* ولی فتحی که مدیر مجموعه انقلاب شد. باز هم به استقلال ربط دارد؟

- هنوز در هیأت مدیره باشگاه که هست. ضمن اینکه مدیریت مجموعه انقلاب که چشم و چراغ ورزش پایتخت در بهترین نقطه شهر است و آبروی ورزش ماست کم سمتی نیست که به فتحی داده شده است. حتما این پاداش دوران درخشان مدیریت آقای فتحی در استقلال بوده است.

* دربی نزدیک است. پیش بینی تان از اوضاع استقلال چیست؟

- استقلال دو برد خوب و روحیه بخش آورد ولی باید دید برای دربی چه تدابیری دارند. البته فکر می کنم فرهاد مجیدی نباید دستش را برای یحیی گل محمدی و کادرش باز کند. آنها کادری دقیق دارند و فرهاد نباید در این حد فاصل گاف بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    1 5
    مشرق! فکر نمی کنی فئودالی شدن فوتبال ایران و تقسیم اون به دو تیم ارباب یعنی استقلال پرسپولیس تهرانی و رعیت شدن تیم های شهرستانی که فقط باید برای سوم چهارمی بجنگن و تبدیل مردم ایران به شهروندان درجه یک دو تیم تهرانی و شهروندان درجه دو تیم های شهرستانی آینده خطرناکی داره؟؟ در تاریخ فوتبال ایران یادم نمیاد بین این دو تیم با بقیه تیم ها اینقدر تبعیض رخ داده باشه شهرستانی ها مثل فوتبال انگلیس و..که فرهنگ فوتبال دارن باید بیان ورزشگاه هر هفته تیم خودشون رو تشویق کنن نه اینکه سالی یک بار گلباران شدن تیم شهر خودشون رو شاهد باشن!!..
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    3 3
    مجیدی با شرط اینکه دربی را ببره سرمربی استقلال شد وگرنه هر روز تماشاگران تیم حکومتی استقلال بخاطر استراماچونی جلوی در وزارت ورزش بودن
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    3 1
    شواهد نشون می ده که قرعه برد دربی برای تیم استقلاله همه کادر استقلال از برد صحبت می کنند
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    3 3
    مجیدی می دونه که داورها برای بردنش کمک می کنند فتح اله زاده راه های ساپورت داورها رو بلده
  • bahram IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    1 1
    کاملا مشخص است داور در دربی ناجوانمردانه به سود کیسه سوت خواهد زد. همان طور که دیشب دقیقه نود پنالتی برای تیم نفت مسجد سلیمان نگرفتند.اهوازیها خدا دارند و حقشان را از خداوند خواهد گرفت.استقلال به همه شهرستانیها ظلم کرده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس