کد خبر 10370
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵

قائم مقام جمعيت ايثارگران با اشاره به مباني اقتصادي حزب کارگزاران گفت: تفکرات اقتصادي اين حزب بر اساس مباني ليبراليستي و اشرافي گري بوده که همين موضوع فساد، تبعيض و فقر در کشور را گسترش داد.

به گزارش مشرق، لطف الله فروزنده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به مباني فکري دو حزب منحل شده مشارکت و مجاهدين گفت: اين دو حزب به دنبال ترويج سکولاريسم در جامعه بودند و با عملکرد و گفتار خود نشان دادند نوع نگاه امام راحل در اداره حکومت اسلامي را قبول ندارند و در مقاطع گوناگون چه آن هنگامي که در درون حکومت بودند و چه زماني که از ابزار رسانه اي بهره مند بودند اين حقيقت را به چالش کشيده و در دوران فتنه نيز به عنوان عوامل استکبار جهاني عمل کردند.
وي مباني عملکردي دو حزب کارگزاران و اعتماد ملي را متفاوت از دو حزب منحل شده مجاهدين و مشارکت دانست و افزود: دو حزب کارگزارن و اعتماد ملي يک نگاه التقاطي به مسائل دارند و بويژه کارگزاران که بيشتر به دنبال ترويج تکنوکراسي در کشور بوده و مي‌کوشد مدل‌هاي غربي را در جامعه توسعه دهد و در هنگامي که در قدرت هم بودند بر همين اساس عمل مي کردند.
قائم مقام جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي نحوه فعاليت حزب اعتماد ملي را برشمرد و خاطر نشان کرد: حزب اعتماد ملي تا قبل وقوع جريان فتنه نسبت به ارزش‌ها و مباني که توسط امام(ره) ترسيم شده بود تعرضي نداشت ولي عملکرد آنها بويژه شخص کروبي در مساله انتخابات مانند دو حزب منحل شده مجاهدين و مشارکت بود که بايد جداگانه در مورد آن بررسي لازم صورت گرفته و تصميم گيري شود.
وي در همين رابطه ادامه داد: جنس دو حزب اعتماد ملي و کارگزاران از دو حزب منحل شده مجاهدين و مشارکت متفاوت است ولي عملکردشان در دوران انتخابات قابل دفاع نبوده و قوه قضائيه بايد طبق قانون با آنها برخورد کند.
فروزنده با اشاره به مباني اقتصادي حزب کارگزاران گفت: مباني اقتصادي اين حزب بر اساس مباني ليبراليستي و اشرافي گري بوده و محور آن نيز تامين منابع اعضا است که همين موضوع باعث رواج فساد، تبعيض و گسترش فقر در کشور شد و اين‌ها نوکيسه‌هايي هستند که ثروت‌هاي بادآورده را بدست آورده و به دنبال سرمايه گذاري در خارج از کشور هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس