کد خبر 1036950
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

شاید برایتان خیلی عجیب باشد اما لازم است بدانید که تشک غیر استاندارد در خواب بی‌کیفیت، سردردهایی که در طول روز به آن دچار می‌شوید، کلافگی‌ها، گردن‌دردها و کمردردهای شما تاثیر بسزایی دارد. به گونه‌ای که نه تنها به سلامت جسمی شما آسیب وارد می‌کند و در استفاده طولانی‌ مدت موجب می‌شود که بین مهره‌های گردن و کمر شما فاصله بیافتد بلکه موجب می‌شود در طول شب خوابی بی‌کیفیتی داشته باشید. همانطور که می‌دانید خواب بی‌کیفیت نیز مشکلات متعددی در طول روز به دنبال دارد به گونه‌ای که انرژی کافی برای انجام کارهای خود را نخواهید داشت و حتی دچار سردرد هم می‌شوید.

استفاده از تشک خوشخواب به عنوان یک تشک کاملا استاندارد و باکیفیت در جلوگیری از بروز تمامی مشکلات مذکور نقش بسزایی دارد. بنابراین اگر با مشکلاتی مانند کمردرد، گردن‌درد و سردرد در طول روز مواجه هستید، مطمئن باشید که از تشکی استفاده می‌کنید که ویژگی‌های یک تشک استاندارد را ندارد. از این‌رو بهتر است هر چه سریع‌تر به فروشگاه آنلاین تشک iranmattress مراجعه کنید و تشک خوشخواب مورد نظر خود را به صورت کاملا آنلاین از این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید تا بلافاصله به درب منزل شما ارسال شود.

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب همه ویژگی‌های یک تشک استاندارد را دارد از این‌رو به عنوان باکیفیت‌ترین و بهترین تشک خواب، بین مردم شناخته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های تشک خوشخواب می‌توان به برخوردار بودن از فنرهای بسیار قوی، برخوردار بودن از پارچه‌ای فوق‌العاده باکیفیت، استحکام و مقاومت بسیار بالا اشاره کرد. البته جدا از این موارد که ویژگی‌های تمامی تشک‌های استاندارد هستند، بهترین ویژگی تشک خوشخواب ارتفاع آن است که برخلاف تشک‌های غیر استاندارد و معمولی، ارتفاع آن از سطح تختخواب بالاتر است. از جمله مواد تشکیل‌دهنده تشک‌های خوشخواب می‌توان به نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم اشاره کرد. در حالی که تشک‌های معمولی و غیر استاندارد تنها از موادی شامل: فنر، ابر و سایر مواد پرکننده بی‌کیفیت تشکیل شده‌اند و علاوه‌بر اینکه آسیب جدی به سلامت جسمانی شما وارد می‌کنند، عمر بسیار کوتاهی دارند.

بالش مموری فوم

اگر احساس می‌کنید که به دلیل استفاده از بالش غیر استاندارد دچار گردن ‌درد شده‌اید بهتر است بالش استاندارد، مموری فوم را از فروشگاه آنلاین تشک iranmattress خریداری کنید. بالش مموری فوم به عنوان یک بالش استاندارد و باکیفیت از وارد شدن فشار به گردن شما جلوگیری می‌کند و نه تنها از گردن درد شما خودداری می‌کند بلکه از وارد شدن هرگونه آسیبی به مهره‌های گردن شما یا ایجاد فاصله بین آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند. جالب است بدانید که استفاده از بالش غیر استاندارد بر روی ستون فقرات شما نیز تاثیر می‌گذارد و موجب بروز درد در این قسمت از بدن شما می‌شود. درصورتی که بالش مموری فوم نه تنها از وارد شدن فشار به  گردن شما جلوگیری می‌کند بلکه مانع از بروز فشار به ستون فقرات شما نیز می‌شود.

تشک مموری فوم

یکی دیگر از بهترین محصولات فروشگاه آنلاین تشک iranmattress علاوه‌بر تشک خوشخواب و بالش مموری فوم، تشک مموری فوم است. عملکرد تشک مموری فوم دقیقا مانند بالش مموری فوم است به  گونه‌ای که تمامی فشار بدن شما را به صورت مساوی در تمامی قسمت‌های بدن شما تقسیم می‌کند تا فشار کمتری در قسمت ستون فقرات بدن شما باشد تا هیچ آسیبی به مهره‌های گردن و کمر شما وارد نشود. از آن جایی که در تشک‌ مموی فوم از فوم پلی یورتان استفاده شده است این نوع تشک‌ها به حرارت و فشاری که قسمت‌های مختلف بدن به آن وارد می‌کنند حساس هستند از این‌رو پس از چند دقیقه حالت و قالب بدن را به خود می‌گیرند و همانطور که اشاره کردیم این ویژگی به وارد شدن فشار زیاد به ستون فقرات جلوگیری می‌کند بنابراین در استفاده طولانی مدت از تشک مموی فوم هیچ آسیبی به گردن و کمر شما وارد نمی‌شود. علاوه‌بر این می‌توانید خواب باکیفیتی را در طول شب تجربه کنید بنابراین از هیچ سردرد یا کمردرد و گردن دردی در طول روز خبری نخواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های تشک مموری فوم می‌توان به محدود شدن انتقال حرکات بین اعضای بدن اشاره کرد. چراکه تشک مموری فوم حالت بدن فرد را می‌گیرد از این‌رو در تشک مموری فوم دو نفره درصورتی که هر یک از افراد در حین خواب جابجا شود برای طرف مقابل هیچ مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. درصورتی که در تشک‌های غیر استاندارد و معمولی جابجایی یک فرد موجب ایجاد مزاحمت برای فرد دیگر می‌شود. علاوه‌بر این تشک مموری فوم نسبت به تشک غیر استاندارد دارای طول عمر بیشتری است. برخی از مردم با این تفکر که تشک مموری فوم گران‌تر از سایر تشک‌ها است، خرید تشک‌های غیر استاندارد را به تشک مموری فوم ترجیح می‌دهند. درصورتی که تشک غیر استاندارد طول عمر خیلی کمی دارد و موجب می‌شود که آسیب‌های جسمانی زیادی به شما وارد شود و مجددا مجبور شوید هزینه‌ای را برای خرید یک تشک استاندارد پرداخت کنید درصورتی که از ابتدا با خرید یک تشک مموری فوم به عنوان یک تشک استاندارد که از طول عمر بالایی برخوردار است می‌توانید از هزینه‌های اضافی خودداری کنید.

logo

تشک خوشخواب خود را از فروشگاه آنلاین تشک، iranmattress به صورت اینترنتی انتخاب و خریداری کنید. iranmattress به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین خوشخواب محسوب می‌شود که انواع تشک خوشخواب شامل: تشک فنری، تشک طبی فنری، تشک فول طبی، تشک هتلی و بیمارستانی، تشک مهمان، تشک مموری فوم، بالش مموری فوم و ... را به صورت آنلاین به مشتریان خود عرضه می‌کند. راه‌های ارتباطی با این فروشگاه آنلاین به شرح زیر است:

شماره تماس‌ها:

دفتر مرکزی: 77333099-(021+)
همراه مدیریت : 09122936978

آدرس:

جاده آبعلی خیابان احسان کوچه فکری پ57

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس