حضور رهبرانقلاب در مرقد مطهر امام خمینی(ره)

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مرقد مطهر امام عظیم‌الشأنِ ملت ایران حضور یافتند و با قرائت نماز و قرآن یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

به گزارش مشرق،‌ همزمان با آغاز دهه فجر و در آستانه چهل‌ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مرقد مطهر امام عظیم‌الشأنِ ملت ایران حضور یافتند و با قرائت نماز و قرآن یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با حضور بر مزار شهیدان عالی‌مقام آیت الله بهشتی، رجایی، باهنر و شهدای حادثه هفتم تیر، علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسئلت کردند.

رهبر انقلاب اسلامی سپس در گلزار شهیدان حضور یافتند و با درود و سلام به ارواح مطهر مجاهدان راه خدا و مدافعان عزت و اقتدار ایران اسلامی، برای استمرار حرکت پر افتخار ملت ایران دعا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • GB ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    2 7
    دهه پیروزی انقلاب مبارک ديو چو بيرون رود و فرشته در ايد
  • کتایون IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 5
    خداوند حفظ کند رهبر انقلاب را خداوند حفظ کند سیدحسن خمینی این ذخیره انقلاب را
  • کتایون IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    0 7
    سلام خدا بر رهبر معظم انقلاب اسلامی و سلام خدا بر سید حسن خمینی
  • کارمند ساده IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
    1 3
    با درود؛ احتراما ای کاش درست مثل قدیما که هرگاه تمثال آیت العظمی روح الله الموسوی الخمینی (ره) را می دیدیم و می گفتیم " خدایا خدایا تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگه دار" برای ایشان و این همه فتنه و ... دعا می کردیم و خواستار سلامت روح و جانش می شدیم ...و به پاس این نعمت که از کف نداده ایم شکر میکردیم و می گفتیم که " هَلْ جَزَاءُ الْإِحْسَانِ إِلَّا الْإِحْسَانُ "و یا " لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ " .... بدرود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس