انتخاب هلی شات مناسب برای عروسی، وابسته به موارد بسیار زیادی است که از نمونه آن ها می توان به بودجه اشاره کرد. در کل هلی شات ها در شکل ها و مدل های مختلف ساخته و عرضه می شوند که هرکدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند.

یکی از کاربرد های مهم و رایج از هلی شات ها در فیلمبرداری و تصویربرداری عروسی است. اما انتخاب یک کوادکوپتر خوب برای عروسی گاهی اوقات به یک کار خیلی سخت تبدیل می شود اما در صورتی که بودجه مشخص و انتظارات مهم خود از کوادکوپتر را بدانید، انتخاب برایتان ساده تر خواهد شد.

کوادکوپتر انواع مختلفی دارد که هر کدام با توجه به ویژگی های خاصی که دارند می توانند یک انتخاب مناسب برای فیلمبرداری و عکس برداری عروسی باشند. اما برخی از ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و در صورتی که کوادکوپتر عروسی این ویژگی های را نداشته باشد نمی تواند عملکرد مناسبی را ارائه کند.

مهم ترین ویژگی هایی که هلی شات عروسی باید داشته باشد

در این قسمت ویژگی های مهم کوادکوپتر عروسی را نام میبریم. البته این موضوع را به یاد داشته باشید که کوادکوپترها با توجه به نوع کاربردشان ویژگی های خاص و متفاوتی دارند. اگر یک کوادکوپتر شامل ویژگی های زیر نباشد، دلیل بر خوب بودن آن نیست. بلکه آن محصول برای کاربردی دیگری به جز فیلم برداری عروسی ساخته شده است.

· کارایی آسان از مهم ترین مواردی است که یک هلی شات عروسی باید داشته باشد.

· سیستم اتوپایلوت دومین ویژگی مهم هلی شات عروسی است.

· باتری قدرتمند و مدت زمان مناسب برای پرواز نیز در فیلمبرداری عروسی با هلی شات بسیار اهمیت دارد.

· کوادکوپتر مناسب عروسی باید دارای مسیریابی خودکار توسط GPS باشد. (البته در مواقعی می توان از این ویژگی چشم پوشی کرد. به طور مثال اگر لوکیشن عکس برداری و فیلم برداری عروسی، یک باغ کوچک است می توان از کوادکوپترهایی که این ویژگی را ندارند استفاده کنید. اما اگر قرار است محل فیلم برداری مانند ساحل و جنگل گسترده تر باشد باید از کوادکوپتری استفاده کنید که این ویژگی را داشته باشد.)

در نهایت ویژگی های بسیاری هستند که یک هلی شات را به بهترین نمونه برای فیلم برداری تبدیل می کند اما یک حقیقت ساده در مورد تمام تجهیزات عکاسی وجود دارد. "روش استفاده صحیح از تجهیزات عکاسی مهم تر از کیفیت بالای تجهیزات است"

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ببینید یک عکاس، تجهیزات بسیار خوب و قوی مانند گیمبال دارد اما نتیجه و خروجی خیلی خوبی را ارائه نمی کند. دلیل این اتفاق این است که به خوبی از تجهیزات استفاده نمی شود. پس همیشه بیش از حد هزینه کردن، بهترین راه حل نیست! اگر نمی دانید گیمبال چیست، در این قسمت به توضیح کوتاهی در مورد گیمبال می پردازیم.

گیمبال چیست و چه استفاده ای از آن می شود؟

گیمبال ها که با نام استابلایزر شناخته می شوند، یک دستگاه جانبی هستند که با هدف خنثی کردن تکان ها و لرزش های دست ساخته شده اند و زمان فیلم برداری، شرایط را به بهترین شکل فراهم می کنند تا تصاویر و فیلم های ثابت و بدون لرزشی را تهیه کنید.

کوادکوپتر syma برای عروسی بهتر است یا هلی شات فانتوم؟

ویژگی هایی که در این مقاله ذکر کردیم، مهم ترین نکات برای خرید هلی شات محسوب می شوند. در صورتی که شما هم همین انتظارات را از یک کوادکوپتر خوب برای عروسی دارید، می توانید روی دو گزینه کوادکوپتر syma و فانتوم تمرکز داشته باشید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید کوادکوپتر فانتوم 3 و 4 در سال 2018، 2018 و سال 2019 به عنوان بهترین پهپادهای سال شناخته شده اند! با توجه به این مسئله نمی توان قدرت و کیفیت این کوادکوپتر را نادیده گرفت.

ویژگی های کوادکوپتر فانتوم چیست؟

از اصلی ترین نقاط قوت این هلی شات می توان به مواردی مانند دوربین با رزولیست بالا و گیمبال 3 محوره اشاره کرد. همچنین این کوادکوپتر از سیسم ناوبری و GPS هوشمند بهره مند است به همین دلیل می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای عکسبرداری و فیلمبرداری در مراسم ها و عروسی ها باشد. از آنجایی که ممکن است بسیاری از کلیپ های عروسی در لوکیشن هایی گرفته شود که فرد فیلمبردار به آن منطقه آشنا نیست، پس وجود این ویژگی برای کوادکوپترهای عروسی الزامیست.

کوادکوپتر syma و ویژگی های مثبت آن

مدل های متفاوتی از کوادکوپتر Syma وجود دارد که هر یک برای استفاده در شرایطی خاص بسیار مناسب هستند. به طور مثال کوادکوپتر SYMA-X5SW یکی از بهترین گزینه هاییست که برای یادگیری انتخاب می شود. افرادی که قصد دارند یک کوادکوپتر ارزان قیمت تهیه کنند، سراغ این محصول می روند و بعد از اینکه کمی حرفه ای تر می شوند برای خرید کوادکوپتر های حرفه ای تر اقدام می کنند.

کوادکوپترهای سایما می توانند انتخاب خوبی برای فیلمبرداری در مجالس و عروسی ها باشند. از مدل های مناسب سایما برای فیلمبرداری عروسی می توان به مدل SYMA X8 PRO، اشاره کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و برای ساخت بدنه آن از فیبرکربن استفاده شده است. از ویژگی های مثبت این هلی شات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· دارای سیستم تعقیب سوژه

· قابلیت چرخش کامل دور سوژه عکاسی

· برد کنترل بیشتر نسبت به دیگر کوادکوپترها

· قابلیت آپدیت نرم افزاری

· دوربین باکیفیت بسیار عالی

در کل این محصول از کمپانی سایما می تواند یکی از بهترین هلی شات های مناسب عروسی باشد اما در صورتی که به هر دلیل این محصول را نمی پسندید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت پریماتوی و فیلتر کردن بودجه تان، محصولات متناسب را پیدا کنید.

فراموش نکنید که هزینه ی زیاد یک کوادکوپتر نشان دهنده ی این نیست که حتما انتخاب درستی داشته اید. بلکه باید به ویژگی های کوادکوپتر و قابلیت های مورد نیاز آن در فیلمبرداری عروسی توجه داشته باشید. پس اگر فکر می کنید فراموش کردید که چه چیزهایی در اولیت هستند، برگردید و یکبار دیگر ویژگی های هلی شات مناسب عروسی را با دقت مطالعه کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس