سیمئونه

سرمربی خوش فکر و موفق تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید میهمان آس اسپانیا بود تا از آخرین وضعیت خود و تیمش بگوید.

سرویس ورزش مشرق - اتلتیکومادرید امید چندانی به فتح لالیگا ندارد و از کورس قهرمانی با تساوی اخیر خود بیش از پیش فاصله گرفته است و ناکامی در جام حذفی نیز فضا را بر روی سیمئونه دوچندان کرده است.

خسوس کولینو خبرنگار آس در ابتدا از او درباره تساوی برابر لگانس می پرسد و می گوید: همه چیز تحت کنترل بود و حس بدی است وقتی انتظار داری حداقل 4 گل به حریف بزنی و باید تن به تساوی بدهی.

چه اتفاقی رخ داده که اتلتیکومادرید باشکوه ناگهان عقب نشینی کرده و دچار بحران شده است؟

من درباره تیمی که هنوز هم دستکم بر روی کاغذ مدعی است، از واژه بحران استفاده نمی کنم، ما شرایط بدی نداریم و در حد بضاعت خود خوب کار کرده ایم.

در واقع می خواهید بگویید که مدیران باشگاه از شما رضایت دارند؟

رضایت آنها چیز دیگری است در واقع هواداران راضی هستند و می دانند که ما با همه مشکلاتی که داریم خوب عمل کرده ایم. اما مدیران توقع بیشتری دارند و حرفه ای تر به موضوع نگاه می کنند. آنها از من قول قهرمانی گرفته اند اما باید واقع بین باشند.

چه مشکلاتی؟ باشگاهی که استادیوم جدید خود را افتتاح کرده و بهترین امکانات را در اختیار گذاشته په مشکلاتی دارد؟

مشکلات زیادی دارد و البته کارهای خوبی هم انجام داده است، من منکر تلاش مدیران باشگاه برای حل مسائل نیستم اما موضوع مهم این است که از فهرست 10 نفری بازیکنانی که من ارایه کرده بودم فقط یک بازیکن خریداری شد و از جمع سه بازیکنی که فروش آنها را ممنوع اعلام کرده بودم هر 3 بازیکن به فروش رفتند و این برای من خبر بدی بود. مثل سابق بازیکنان خیلی خوبی در اختیار ندارم و از لحاظ تاکتیکی و اجرای نقشه های تیمی دچار مشکل هستم.

آیا این صحت دارد که از آمریکای جنوبی پیشنهاد رسمی دریافت کرده بودید؟

بله من در فصل تابستان از دو باشگاه بزرگ آمریکای مرکزی و جنوبی پیشنهاد رسمی داشتم و یک تیم ملی هم به دنبال مذاکره با من بود اما هر 3 مورد هرگز در حد نام اتلتیکومادرید نبودند و ضمن احترام به همه موارد اعلام کردم که می خواهم با اتلتیکومادرید ادامه بدهم. از لحاظ مالی ضرر کردم اما ار لحاظ حرفه ای سود زیادی نصیبم شد.

اگر قرار بود مدیرعامل یکی از باشگاه های بزرگ دنیای فوتبال باشی سه انتخاب اصلی کدام بودند؟

اول به اتلتیکومادرید می اندیشیم و دوست داشتم مدیرعامل همین باشگاه باشم، بعد از آن برای آ.ث میلان مهم بود و در رتبه سوم به ریورپلاته فکر می کردم.

سیمئونه به همه آرزوهایش رسیده است؟

باید بگویم که بله رسیده است، البته قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا همیشه یک رویای شیرین و دوست داشتنی است و آرزوی همه مربیان دنیای فوتبال محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس