کد خبر 1036016
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
گواردیولا

انتقاد پپ گواردیولا از پر نشدن ورزشگاه اتحاد در جریان بازی با فولام، خشم کانون هواداران این باشگاه را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، بعد از آنکه منچسترسیتی در خانه خود و در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف فولام رفت و با نتیجه ۴-۰ به پیروزی رسید، پپ گواردیولا سرمربی این تیم در پایان بازی از اینکه در طول مسابقه شاهد خالی بودن بعضی از صندلی‌های ورزشگاه اتحاد بوده انتقاد کرد و از هواداران سیتی خواست که از این به بعد با بیشتر آمدن به ورزشگاه، حمایت بیشتری از تیم محبوب‌شان به عمل بیاورند.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا: اِدرسون بهترین پنالتی‌زن ما است

در این بازی ۳۹۳۲۳ نفر در ورزشگاه ۵۵ هزار نفری اتحاد حضور داشتند که از نظر پپ گواردیولا اندک بود و او وفاداری هواداران تیمش را زیر سوال برد:« ورزشگاه ما امروز پر نبود. من نمی‌دانم چرا. چهارشنبه در مقابل یونایتد فرصت این را داریم که برای سومین سال پیاپی به ومبلی برسیم. امیدوارم هواداران ما به آن بازی استقبال نشان دهند و بیشتر از امروز به ورزشگاه بیایند.»

کوین پارکر دبیر کانون هواداران منچسترسیتی که از این مصاحبه گواردیولا بسیار عصبانی بود، در پاسخ به وی گفت:« پپ بهتر است به انتقاد از ما خاتمه دهد چرا که او نمی داند فوتبال برای ما چقدر هزینه بر است. از حرف های او ناامید شدم و درک نمی کنم هدف او دقیقا چه بوده است.

معتقدم او واقعیت ها را نمی داند و متوجه نیست که اکثر هواداران سیتی از طبقه کارگر هستند و اینکه تماشای یک بازی فوتبال برای شان از نظر مالی چقدر گران تمام می شود. او باید بپذیرد که با همین وضعیت هم ما برای تماشای بازی های سیتی هزینه می کنیم. زیر سوال بردن وفاداری هوادارانی که ۳۵ سالِ بدون حتی یک جام باشگاه را تحمل کردند و با این وجود هرگز از حمایت دست برنداشتند، باعث عصبانیت همه ما شده است.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس