کد خبر 1033864
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
ادرسون

مرد اول کادر فنی منچسترسیتی می‌گوید دروازه‌بان برزیلی‌اش بهترین پنالتی‌زن تیمش است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال منچسترسیتی در حالی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انگلیس به سختی با نتیجه یک بر صفر در خانه شفیلدیونایتد به برتری دست یافت که گابریل ژسوس در دقیقه 36 یک ضربه پنالتی را برای این تیم به هدر داد.

بیشتر بخوانید:

رکورد فوق العاده دی بروین در جزیره

پپ گواردیولا پس از این بازی در پاسخ به این پرسش که «آیا نگرانی بابت پنالتی‌زن‌ها ندارید؟»، گفت: قطعاً نگرانم. باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهم. من همیشه به بازیکنانم اعتماد دارم اما باید روی نحوه انتخاب زننده ضربه پنالتی بین خود بازیکنان واکنش نشان دهم.

وی افزود: این واکنش هم تنها به خاطر ضربه پنالتی‌ای که ژسوس در این بازی به هدر داد، نیست چون آگوئرو هم پیش از این پنالتی از دست داده و استرلینگ هم یک پنالتی و نصفی (دو پنالتی در بازی با ولورهمپتون داشت که هر دو را به هدر داد و پنالتی دوم را در برگشت گل کرد) از دست داده است.

سرمربی منچسترسیتی تصریح کرد: ما از این حیث ایمن نیستیم. در چنین سطحی گل کردن ضربات پنالتی خیلی اهمیت دارد و در بسیاری از موارد تفاوت را رقم می‌زند. باید تصمیم‌گیری کنم که در چنین شرایطی چه کسی پنالتی بزند.

گواردیولا با طفره رفتن از پاسخ به این پرسش که «آیا کسی را برای زدن ضربات پنالتی مدنظرتان داشتید؟»، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: اِدرسون بهترین گزینه است. باور کنید او پنالتی‌زن خوبی است. او انسانی خونسرد است و می‌تواند پنالتی‌ بزند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس