کد خبر 1035709
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
محمود عباس

رئیس تشکیلات خودگردان با اشاره به دست رد زدن به سینه ترامپ اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا وی را تهدید کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: به اطلاع مصر رسانده ایم که فلسطینی‌ها به مخالفت با معامله قرن خواهند پرداخت و دستوری به دستگاه‌های امنیتی به منظور ممانعت از رسیدن تظاهرات کنندگان به خطوط تماس داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رسانه‌های صهیونیستی: محمود عباس جواب تلفن ترامپ را نمی‌دهد

فتح: زمان پایان دودستگی است

وی افزود: ما موشک و هواپیما نداریم اما اراده و عزم و ملت بزرگ داریم. ما طی روزهای آتی در حالت فوق العاده خواهیم بود و از همه می‌خواهیم که با ما باشند و ما به همه نیاز داریم. فلسطین روزهای سختی خواهد داشت و باید نتایج مخالفت را هرچه می‌خواهد باشد، بپذیریم و با تمام وجود در صحنه باشیم و مقاومت مردمی افزایش یابد. موضع ما در روزهای آتی یکپارچه خواهد بود.

محمود عباس گفت: ترامپ می‌خواهد موضوعی را به ما تحمیل کند که ما آنرا نمی‌خواهیم. این مساله غیرممکن است و همه شما می‌دانید ملت ما زمانی که مخالفت کند، چگونه ملتی است.

وی تاکید کرد: از عمرم زیاد نمانده است نمی‌خواهم که خائن قلمداد شوم. هنگامی که با گفتگو با ترامپ مخالفت کردم به من گفت که تاوان رفتار احمقانه ات را خواهی داد.

همزمان خبرنگار المیادین در کرانه باختری از تحرکات نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و فرستادن بالن و ابزار جاسوسی برای رصد رام الله خبر داد.

خبر دیگر اینکه یک منبع دیپلماتیک به المیادین اعلام کرد که سفیران برخی کشورهای عربی برای مراسم رونمایی از معامله قرن دعوت شده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 0
    ترامپ غلط کرد. نابودش میکنیم
  • علی DE ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    محمود عباس نشون داد با این که نون سعودی ها را خورده ولی شرافتش را هنوز به طور کامل از دست نداده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس