تراکتور

باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور طی بیانیه‌ای به اتفاقات و حواشی بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، متن بیانیه بدین شرح است:

«باسمه‌تعالی

متاسفانه آنچه در بازی تراکتور و پرسپولیس تهران گذشت، چیزی جز نفرت‌پراکنی نبود. رفتارها و شعارهای توهین‌آمیز قومیتیِ هواداران میزبان که بیرون از ورزشگاه و سکوها رخ داد و ویدئوهای آن طی روز گذشته در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در نوع خود بی‌سابقه بود. 

بیشتر بخوانید:

محرومیت در انتظار استوکس و باشگاه پرسپولیس است

بی‌شک توهین در هر حالت که باشد نکوهیده است، اما نمایش رفتارهای ناشایست و به سخره گرفتن بخش اعظمی از ملت شریف کشورمان، جای بسی تاسف است و هیچ دغدغه‌مند ایرانی، این‌گونه اجازه نمی‌دهد اقوام به سخره گرفته شوند.

به‌راستی اگر این اتفاقات در تبریز رخ می‌داد، واکنش مسئولان امر به چه شکل بود؟ همانانی که وقتی دردانه‌های پایتخت در تبریز بازی دارند، دو روز قبل از آن و هفته‌ها بعد از بازی، حاشیه‌ها را پیگیری می‌کنند، اکنون چرا سکوت کرده‌اند؟ 

البته آنچه در داخل زمین اتفاق افتاد، کم از حواشی خارج از زمین نداشت و داور مسابقه نیز با تصمیمات اشتباه خود، علاوه بر افزودن به التهاب سکوها، حقی بزرگ از تیم تراکتور و هواداران پرشور آن پایمال کرد.

باشگاه بزرگ تراکتور ضمن محکومیت شدید اقدامات و رفتارهای هواداران منتسب به تیم پرسپولیس، بدون هیچ اغماض و چشم‌پوشی، توهین آن عده را از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و خاطیان را تا اجرای مجازات دنبال خواهد نمود.

این امر ضمن التیام آزردگی خاطر مردم شریف خطه آذربایجان، درس عبرتی برای آنانی خواهد بود که طی سالیان گذشته آنچه خود شایسته آن بوده‌اند را به هواداران وارسته و پرشور تراکتور نسبت داده‌اند.

همچنین از مسئولان استانی و کشور نیز انتظار می‌رود ضمن اعلام موضع رسمی درخصوص اتفاقات ورزشگاه آزادی، باشگاه تراکتور را در پیگیری موضوع همراهی نمایند.»

منبع: سایت تراکتور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    21 17
    فیلم بازی رفت تو تبریز رو دیدی؟زمان توهین تراکتوری ها خواب بودید؟
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    15 16
    همون عکس هوادار دارای پیراهن پرچم ترکیه برای هفت پشتتون بسته......هیس
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      9 7
      همین توهینها و فحاشیهای اینها موجب شده اون طرفدار تراکتور اون پیراهنو بپوشه و سنگ پرت کنه حالا تو هیس
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    14 15
    همون عکس هوادار دارای پیراهن پرچم ترکیه برای هفت پشتتون بسته......هیس
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    10 16
    نه صحنه پنالتی نه اخراج. سوزش تا چه اندازه؟
  • علی IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    اینا خودشون می دونن مقصرن دست پیشو گرفتن پس نیوفتن پرچم ترکیه و عکس سنگ زدن و فحاشی و....همیشه بازی های بزرگ رو این هواداران تراکتور خراب میکنن
  • آذری IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    درود بر تیم تراکتور وسپاهاندو قهرمان ایران...پرسپولیس قهرمان رانت ایران
  • تورک IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
    0 0
    خواهشا اذریها خودتون رو به ما تورکها نچسبانید شما با اذربایجان شوروی هم ریشه اید یاشاسین تورک شما بگید یاشاسین اذربایجان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس