دیمیتری پسکوف

سخنگوی کرملین گفت: تجدید ساختار کابینه وزرای فدراسیون روسیه در رابطه با اقدامات جدیدی است که از سوی ولادیمیر پوتین برای آن تعیین شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو، نوشت: "دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه شب گذشته (یکشنبه) در برنامه «مسکو. کرملین. پوتین» از شبکه اول تلویزیون این کشور، اعلام کرد که تجدید ساختار کابینه وزیران فدراسیون روسیه در رابطه با اقدامات و وظایف جدیدی است که از سوی رئیس جمهور ولادیمیر پوتین برای دولت تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

افزایش محبوبیت پوتین پس از سخنرانی در مجمع فدرال روسیه

پوتین اعضای دولت جدید فدراسیون روسیه را تأیید کرد

پسکوف گفت: «این یک وظیفه خارق العاده است و نیازمند حداکثر کارآیی، حداکثر پویایی در کار و انعطاف پذیری در کار دولت می‌باشد. بنابراین، اکنون گزینه‌های دیگری مطرح نیست.»

سخنگوی کرملین در عین حال، یادآور شد که "میخائیل میشوستین" نخست وزیر جدید در تشکیل تیم خود آزادی عمل لازم را داشته است.

وی گفت: «مسلماً ذخایر پرسنلی وجود دارد که در صورت ضرورت، یک یا دو نامزد معرفی شده از سوی نخست وزیر کنار گذاشته شوند، ولی از آنجا که پیشنهادات در این باره از سوی آقای میشوستین به عنوان رئیس جدید کابینه وزرا دریافت شده، من اطمینان دارم که رئیس جمهوری آزادی عمل لازم و "کارت مشخص" برای تشکیل دولت را به وی داده است.»

پسکوف یادآور شد که دقیقاً میشوستین به عنوان نخست وزیر جدید، مسئولیت کامل دولت فدراسیون روسیه را برعهده دارد.

لازم به یادآوری است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در ارزیابی خود از ترکیب کابینه جدید ، آن را "بسیار متعادل" نامید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس