هواپیما

پرواز برگشت تهران_ماهشهر شرکت هواپیمایی کاسپین در فرودگاه بندرماهشهر از باند خارج شد.

به گزارش مشرق، این پرواز دقایقی پیش که حامل مسافران تهران به ماهشهر بود به دلایل نامعلومی در فرودگاه این شهر از باند خارج شد.

به گفته روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی تمام مسافران در سلامت کامل هستند و صدمه ای نیز به هواپیما وارد نشده است.

هواپیما در جاده و نزدیکی پل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به زمین نشست که در حال حاضر جاده مسدود شده است و تردد در این مسیر مختل شده است.

علت حادثه نیز در دست بررسی است.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    3 1
    صدمه ایی به هواپیما وارد نشده ؟!!!
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
      2 1
      هههه مشرق بعضی وقتها جوک میگه
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    7 5
    دولت بی تدبیر و ناامید، دیگه شده قاتل جون مردم.....
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
      5 1
      خود کرده رو تدبیر نیست
    • ابوناصر IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
      3 1
      چرا چرت وپرت میگی ابله تحریم باعث وبانی این مصیبته اکثر مردم از عملکرد دولت ناراضی هستند اما دلیل نمیشه اینطور بی فکر حرف بزنی دولت سفارش هواپیمای نو داد اما اونها زدن زیرش آمریکا واروپا
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      0 0
      من بیش از چهل سال از عمرم را خارج از ایران گذروندم و جسارتا عرض میکنم واقعا غیر منطقی تر از بعضی از هموطنانم هیچ کجای دنیا ندیدم !!!! دولت هر کشوری یعنی مردم اون کشور حالا سئوالم اینه که ما برای حفظ منلکت و دولت خودمان چقدر فداکاری کردیم؟ مردم غربی که کشورهاشون دل خیلی ها را ربوده ، مثل ماشین بیست و چهار ساعته ، و چهار شیفته کار میکنند تا تونستن از تو گوشی هاتون دل شما را ببرند. بعد چرا تو ایران که یک سوم آنها هم کار نمیکنید و همش نشستین دولت بیاد معجزه کنه براشون آنقدر هم فقط انتقاد میکنند؟ جالبه یعنی نمیبینید که هیچ دولتی در جهان به اندازه دولت و مملکت ایران زیر رادار دشمن نیست و برای انجام مقاصدشون از مردم خود ایران دارن استفاده میکنند ؟!!! شما که مرتب انتظار داری از دولت اخه با کدوم پشتیبانی و حمایت؟ هیچوقت فکر کردید که چرا قبلا که دشمنان امروز ایران بر ما حکومت میکردن دولت وقت آنقدر دشمن نداشت؟ و چرا مردم اون موقع ساکت بودند؟ دزد ها در ان‌زمان سهم نسلهای پی در پی را میبردن و کسی حرف نمیزد!!! حالا که به برکت انقلاب و همت خون چهار صد هزار شهید دارای رشد سیاسی شدید هر چه فریاد دارید را باید به سر دولت خودت بزنی؟!! آزادی نمیخواستی؟ اهان چون آزادی بی بندباری داده نمیشه احساس ازاد اندیشی نمیکنی؟ این همان ملت بی منطقی هست …که در شروع بهش اشاره کردم. لذا اندسته از بی وطن هایی که با فرار مالیاتی و فرار از قوانین مملکت از صفر تا صد آن تلاش میکنند به دولت و نظام این مملکت اسیب وارد کنند و بعد تازه بلندگوی خائنین خارج از وطن هم میشوند باید بگویم شما هم خائن هستید و هم ناکارآمد و تاریخ نام شما را منافق و خائن گذاشته ، حالا تو هر که میخواهی باشی و در هر لباسی که هستی باشی .
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    5 0
    ماهشهر هوا بهاریه-سرما وگرما زیاد اثرنداره چون هواپیماها درشرایط قطب وخط استوا استاندارد سازی میشه-ولی مسئله اصلی پارازیتهاست که هیچکس چیزی نمیگه-که روی تمام سیستم الکترونیک هواپیماها...وحتی مغز،قلب وسلامتی انسان مشکل ایجاد میکنه-انگار تمام ایران وایرانی دریک ماکرویو دارند زندگی میکنند-مخصوصا در(تهران،مشهد،تبریز،شیراز،اصفهان،خورستان وماهشهر...)که بیشترین پارازیتها هست-حالا میخواد حکومت اسلام یا کفارباشه،تا مسئول اصلی این پارازیتهامشخص نشه ودادگاهی نشه،ازاین بدتر به سرمان میآید
  • ابو علی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 0
    بوئینگ MD هواپیمای که قبل از ورود به ایران چندسال دراکراین وچین واستفاده شده وتوپولوف دیگری است ایرلاین های مثل آتا وکاسپین وتابان از این آشغال های زمین‌گیر استفاده می کنند وبا جان مردم بازی می‌کنند لعنت به تحریم که سلامت مردم رو به خطر می اندازد.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا حوادث ، صبح زود رخ میده ؟! چه هواپیما چه تصادفات مرگبار جاده ای
  • سعید طارمی IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    1 0
    جایه شکرداره کسی چیزیش نشده فقط اگه ی درصد میزد کسی میمرد خدا سرشاهده دنیا ایستگاه مارو میگرفت.
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس