کاخ سفید

سخنگوی کاخ سفید روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با توهین به رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا گفت که وی مشکل روحی دارد.

به گزارش مشرق، «استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید روز یکشنبه گفت به نظر می‌رسد که «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا «مشکل روحی» دارد.

وی که با شبکه خبری «فاکس‌نیوز» مصاحبه می‌کرد، گفت: «کاملا رک‌وپوست‌ کنده، به نظر می‌رسد که وی (آدام شیف) اندکی مشکل روحی داشته باشد.»

بیشتر بخوانید:

موسوی: اتهام‌زنی آمریکا به ایران توهین به مردم عراق است

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: «شف نسبت به این رئیس‌جمهور عقده شخصی دارد و در تلاش است تا وی را به پایین بکشد.»

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد روز یکشنبه در پیامی در توئیتر نوشت: «آدام شف حیله‌گر، یک سیاستمدار فاسد و احتمالا فرد بسیار بیماری باشد. وی هنوز بهای آن چیزی را که علیه کشورمان انجام داده پرداخت نکرده است.»

گریشام در ادامه مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت که هنوز با رئیس جمهور درباره این توئیت صحبت نکرده اما فکر می‌کند که منظور رئیس جمهور آن است که شف هنوز بهای این اقدام خود را در میان رای‌دهندگان پرداخت نکرده است.

سخنگوی کاخ سفید گفت: «وی هنوز بهای دروغگویی‌ها و عقده‌های زیادش را به مردم این کشور پرداخت نکرده است.»

دلیل کینه ترامپ از آدام شیف، آن است که وی مدیریت پیشبرد پرونده استیضاح ترامپ در کنگره را به عهده داشته است.

مجلس نمایندگان آمریکا که اکثریتی دموکرات دارد، ماه گذشته میلادی به استیضاح ترامپ رأی مثبت داد و پرونده وی را برای برگزاری محاکمه استیضاح، به سنا ارسال کرد. سنا از هفته گذشته محاکمه ترامپ را آغاز کرده است. ترامپ متهم است که برای بدنام کردن «جو بایدن» نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به کی‌یف فشار آورده است تا در مورد فرزند بایدن که عضو هیأت مدیره یک هلدینگ اوکراینی است، تحقیقات قضایی به راه اندازد.

با این وجود، اکثریت جمهوری‌خواه سنا، موجب شده تا احتمال موفقیت دموکرات‌ها در برکنار کردن ترامپ، تقریبا نزدیک به صفر باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس