کد خبر 1035246
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
دژاگه

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: کسی درباره انتخاب دایی برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال از من سوال نپرسید.

به گزارش مشرق، اشکان دژاگه بعد از شکست دو بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امروز دو تیم بزرگ بازی داشتند که هر کدام دوست داشتند برنده باشند؛‌هم ما در داخل زمین و هم هواداران در بیرون. 

وی ادامه داد: فکر می کنم بازی خوبی بود اما متأسفانه نتوانستیم به امتیاز برسیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی  جبران کنیم.تا پایان لیگ بازی‌های زیادی مانده است و باید برای ادامه رقابت‌ها تمرکز کنیم تا امتیازات لازم را بگیریم. به امتیاز دیدار امروز هم احتیاج داشتیم اما بازی برد و باخت دارد.

بیشتر بخوانید:

دژاگه توهین هواداران را بی‌جواب نگذاشت

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور درباره فحاشی هواداران پرسپولیس گفت: فوتبال همین است دیگر چنین مسائلی پیش می‌آید.

دژاگه در خصوص درگیری با شجاع خلیل‌زاده در جریان بازی با پرسپولیس عنوان کرد:‌ شجاع را خیلی وقت است می‌شناسم زمانی که به تیم ملی آمدم با هم بودیم و می‌داند دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال گفت: مربیان بزرگی داریم و فدراسیون باید تصمیم بگیرد چه کسی سرمربی تیم ملی شود. 

دژاگه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود از بازیکنان تیم ملی برای انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی نظرسنجی شده است،‌گفت:‌کسی در این باره از من سوال نپرسیده است.

این بازیکن در هنگام مصاحبه اعلام کرد کتفم درد می کند که خبرنگاران از او پرسیدند آیا کتفت شکسته که او پاسخ داد خیر نشکسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس