کد خبر 1035240
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
سیدجلال حسینی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم داور در کارت‌هایی که به بازیکنان ما داد اشتباهات زیادی داشت.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی بعد از برتری پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازیکنان تراکتور در کنار جوانان‌شان خوب بودند اما بچه‌های ما خیلی تلاش کردند که توانستیم سه امتیاز خوب را بگیریم. 

وی درباره اینکه درگیری در بازی امروز زیاد بود، عنوان کرد: بله، چون بازی حساسی بود به همین دلیل درگیری زیاد شد. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مالی عنوان کرد: خراب است قول داده‌‌اند در این هفته حل شود ما هم منتظر هستیم تا ببینیم شرایط چطور است آیا بهتر خواهد شد؟ واقعا شرایط اصلاً خوب نیست.

بیشتر بخوانید:

امیری: یک سوم پولمان را هم نگرفته ایم

حسینی درباره داوری بازی با تراکتور خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم داور خیلی در دادن کارت‌هایی که به بازیکنان ما داد اشتباهات زیادی داشت در صحنه بیرانوند بازیکن حریف می‌خواست تعویض شود حتی خودش گفت تعویض اما داور به بازیکن ما کارت داد. اینها اشکال است امیدوارم برطرف شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شجاع خلیل‌زاده گفته مشکلات مالی آنقدر زیاد است که حتی اجاره خانه هم بچه ها ندارند که بدهند، تصریح کرد: مشکلات زیاد است آقای انصاری‌فرد قول داد، امیدوارم مشکلات حل شود چون شرایط اصلاً‌  خوب نیست و منتظریم شرایط بهتر شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار هستید آخرین بار باشد اینکه شما در صدر جدول قرار دارید،‌ تصریح کرد: ما از سال گذشته طلب داریم اما متأسفانه هیچ نگاهی نمی‌شود و دست‌مان به هیچ جا بند نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس