کد خبر 1035238
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴
وحید امیری - پرسپولیس و نساجی

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات رخ داده بین تماشاگران گفت: مطمئن هستم بازیکنان پرسپولیس و تراکتور به هیچ وجه راضی به چنین رفتارهایی نبوده و نیستند.

به گزارش مشرق، وحید امیری بعد از برتری پرسپولیس مقابل تراکتور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همیشه بازی‌های تراکتور و پرسپولیس سخت بوده چه از نظر امنیتی و چه از نظر سبک بازی برای بازیکنان درون زمین. بازی امروز حساس بود و با توجه به فاصله‌ای که با رقبایمان داشتیم، نیاز داشتیم که 3 امتیاز لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

 

وی در خصوص مشکلات داوری در این بازی و اخطارهای زیاد به تیم پرسپولیس گفت: داوری قطعا در این بازی سنگین بود و نمی‌شود قضاوت کرد که داور چون به بازیکنان ما کارت‌های زیادی نشان داده به سود حریف سوت زده است. نباید در مورد این مسائل قضاوت کرد.

بیشتر بخوانید:

شجاعی: فوتبال ما ملانصرالدینی است

مهاجم پرسپولیس در خصوص پرتاب سنگ‌های مختلف توسط تماشاگران به سمت یکدیگر گفت: به عنوان بخش کوچکی از جامعه ورزش این صحبت‌ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنم و مطمئن هستم بازیکنان پرسپولیس و تراکتور به هیچ وجه راضی به چنین رفتارهایی نبوده و نیستند. ورزش باید عامل دوستی و صمیمیت شود، نه اینکه باعث ایجاد درگیری و خونریزی شود. امیدوارم همتی صورت بگیرد که ارتباط بین تماشاگران این دو تیم دوستانه و صمیمانه شود تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

خبرنگاری گفت ظاهرا انصاری‌فرد فقط برای پرداخت پول‌های بازیکنان به آنها وعده می‌دهد که امیری پاسخ داد: مشکلات اقتصادی مربوط به همه کشور است و ما هم این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک می‌کنیم. اما ما هم ورزشکار هستیم و تا یک جایی می‌توانیم تمام توانمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگذاریم. باشگاه دوست دارد به وعده‌هایش عمل کند و ما هم وظیفه داریم تمام تلاشمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهیم. من این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌دانم که خیلی از تماشاگران برای حضور در استادیوم کار سختی دارند، ولی ما هم در این مقطعی که حضور داریم هنوز دریافتی‌مان به یک سوم هم نرسیده است.

وی در خصوص شایعه ناراحتی بازیکنان بر سر میز شام به خاطر جذب بازیکن خارجی و عدم پرداخت پول توسط باشگاه به بازیکنان گفت: هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این موضوع دخیل نمی‌دانند که اظهارنظر کنند چون همه ما می‌دانیم پرسپولیس در آسیا کار سختی دارد و تیم باید تقویت شود. هیات مدیره پرسپولیس در حال تلاش است تا مشکلات حل شود، ولی همیشه مسائل و مشکلات مالی باعث ایجاد این بی‌نظمی‌ها می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس