کد خبر 1035237
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
ساکت الهامی

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اوساگونا بالای 10 بار خطا کرد و بدون توپ اشکان دژاگه را زد که حتی فکر می‌کنم کتف دژاگه شکسته است.

به گزارش مشرق، ساکت الهامی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شما خودتان دیدید اوساگونا بالای 10 بار خطا کرد و بدون توپ اشکان دژاگه را زد که حتی فکر می‌کنم کتف دژاگه شکسته است.

وی افزود: در آن صحنه ما اعتراض کردیم و احسان حاج صفی نیز چند ثانیه بعد توسط همین بازیکن سرنگون شد اما داور به حاج صفی اخطار داد. الان نمی‌توانم بگویم داوری روی نتیجه تأثیر گذاشت چون همه چیز گذشته است ولی داوری خوب نبود چون 11 اخطار داد و پنج بازیکن تراکتور برای بازی آینده چهار کارته شدند.

بیشتر بخوانید:

شجاعی: فوتبال ما ملانصرالدینی است

سرمربی تراکتور تصریح کرد: به پرسپولیس و محمدی تبریک می‌گویم و این پیروزی مبارک‌شان باشد. ولی الان آمار را که دیدم متوجه شدم برتری با تیم ما بود. از این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و ما باید خودمان را جمع‌وجور کنیم. مطمئن باشید در ادامه راه فشار را از پرسپولیس و تیم‌های دیگر برنخواهیم داشت.

الهامی در خصوص اینکه تا چه زمانی قرار است درگیری‌ها روی سکو و در زمین ادامه پیدا کند، گفت: من واقعاً متوجه سنگ‌پرانی‌ها نشده‌ام ولی درگیری‌های درون زمین طبیعی بود. این را هم بگویم که می‌شد داور بهتری برای این مسابقه انتخاب کرد. او می‌توانست بازی را مدیریت کند چون یکی از دلایلی که باعث شد مسابقه به خشونت کشیده شود عدم مدیریت او بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سوسان IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    3 1
    علیپور فقط برای زدن بازیکن دنبال توپ میرفت ترابی 30 بار اسدی رو زد و احسان حاج صفی صد بار از بازیکنها لگد خورد داور هم مثل کشک بود خیلی دیگه این سفارشها کشکی شده بیت المال خورهای مفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس