کد خبر 1035206
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
دومین دور یارانه معیشتی واریز شد

عضو کمیسیون تلفیق سال ۹۹ گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق درآمدهای مربوط به یارانه معیشتی و همچنین یارانه نقدی با هم ادغام و در نتیجه هر ۷۸ میلیون ایرانی از دریافت یارانه معیشتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش مشرق، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: اعضای کمیسیون در این جلسه ۴۲ هزار میلیارد تومان درآمد مربوط به یارانه نقدی و ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد مربوط به یارانه معیشتی در سال ۹۹ با هم ادغام خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات شروط پرداخت یارانه معیشتی

وی افزود: بر این اساس هر ۷۸ میلیون ایرانی با ادغام این درآمدها از یارانه نقدی و معیشتی به صورت توامان بهره‌مند خواهند شد.

عضو کمیسیون تلفیق سال ۹۹ اظهار داشت:‌ همچنین بر اساس این مصوبه مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی یارانه را با ۲۰ درصد بیشتر از سایرین دریافت خواهند کرد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد:‌ اعضای کمیسیون تلفیق همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مکلف کردند تا با بهره‌گیری از اطلاعات در اختیار نسبت به شناسایی سه دهک پر درآمد جامعه و حذف آنها از فهرست یارانه‌بگیران اقدام و دلایل و مدارک لازم را برای حذف این افراد ارائه کند.

وی افزود:‌ علاوه بر این بر اساس مصوبه کمیسیون سازمان هدفمندی یارانه‌ها مکلف شد تا زمینه را برای ثبت‌نام افرادی که تا کنون موفق به ثبت‌نام برای دریافت یارانه نشده‌اند را فراهم آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    2 0
    یارانه معیشی اسم من اوردی اسم پولی که واریز میشه ماوتفاوت ارزش جایگزین تورم نسبت به افزایش قیمت بنزین است که فقط سه دهک بالا نیازی به دریافت ان ندارند هدف اینکه هر که بنزین بیشتر مصرف کند هزینه بیشتر دهد.
  • ب. ج. IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    3 1
    یارانه معیشتی چندماه گدشته که به ما ندادن هم میدهند؟؟؟؟
  • مهری عبدی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    3 0
    من یارانه میگیرم اما تا حالا یک ریال هم معیشتی نگرفتم ندادن
  • دوستعلی صفری ایدلیکی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 0
    من یک کارمند بازنشسته هستم حتی یک سفر ایران هم نرفتم و فقط یک پراید مدل پایین دارم چرا یارانه معیشتی به ما پرداخت نشده
  • صبا IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
    0 0
    ما یک خانواده ۴نفری هستیم که فقط خودم شاغل هستم و همسرم بیکارهست.ماشین ما یک پراید مدل۸۳هست.ولی هیچ معیشتی به ما نمیدهند..چرا؟؟؟؟ضمنا در منزل پدری هم زندگی میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس