مهناز افشار محسن تنابنده

مهناز افشار: محسن تنابنده، کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلا بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -مهناز افشار بازیگر پرحاشیه سینما که مدتی‌ است به خارج از کشور مهاجرت کرده (و البته در داخل نیز احضاریه او به دادسرا نیز صادر شده است) در توییت‌هایی،   پشت پرده برخی حاشیه‌سازی های خود در ماههای گذشته را افشا کرده است.

 افشار نوشته است: «محسن تنابنده، کاش بیای در مورد تنها شکایت خصوصی من که مربوط به طلبه آملی و موضوع صیغه شدن زنان ایرانی به حشد الشعبی هست، شفاف سازی کنی و کلا بگی چرا همیشه به فکر خودت بودی نه عوامل... شلوغ‌کاری مشهد، موضوع اختتامیه جشنواره، اسکرین شات طلبه آملی که برای من فرستادی و ... بیا توضیح بده که چطور گودال من رو خالی تر کردی. بگو چطور خودتون منو حذف کردید...»

البته سیاهه اقدامات سیاسی و سیاه مهناز افشار محدود به همین چند موردی که در این توییت‌ها اشاره کرده نیست. او حمایت از محکومان امنیتی تا آشوب‌های خیابانی و اخیرا هم متهم کردن سپاه به هدف قراردادن عمدی هواپیمای اوکراینی را در کارنامه دارد.

 اما ماجرای محسن تنابنده هر روز پیچیده‌تر می‌شود. تنابنده که در سال‌های اخیر با بودجه نهادهای انقلابی به کار فیلم و سریال‌سازی خود ادامه داده است، در فرصت‌هایی که به دست آورده، ‌صراحتا در مقابل انقلاب و نظام ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

حمله تنابنده در مشهد به نیابت از مهناز افشار +فیلم

 تنابنده اخیرا و همزمان با برخی تجمعات خیابانی پس از سقوط هواپیمای اوکراینی و همراه با موج نافرمانی مدنی گروهی از سینماگران، اعلام کرد: «در پی توهین‌هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می‌خواهم اعلام می‌کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره‌ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می‌خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم»

تنابنده درحالی که پایتخت ۶ با سرمایه‌گذاری اول مارکت برای پخش در رسانه‌ ملی به وی سپرده شده است و هم اکنون نیز در حال تولید آن است، همزمان تلویزیون را نیز تحریم می‌کند! حالا با افشاگری مهناز افشار، این گمانه تقویت می‌شود که سلبریتی‌های سیاسی و پرحاشیه توسط گروه دیگری از سلبریتی‌های در ظاهر کم حاشیه مدیریت می شوند. باید دید اتاق فرمان این گروه از سینماگران که حرکت‌های اعتراضی علیه نظام و نهادهای قانونی را سازمان‌دهی می‌کنند کجاست و چگونه زندگی کاری سلبریتی‌های کم‌دانش اما شیفته دیده‌شدن را پیش پای اهداف سیاسی خود، زنده به گور می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    یکی دو تاشون رو به سرنوشت زم دچار کنین. قول شرف می دم 40 درصد نا آرامی ها و فتنه ها در کشور می خوابه.. منبع اطلاعات هستن.. چند تا رو بازجویی کنین تا بفهمین چه کثافت کاری هایی دارن پشت پرده..
    • هنرمند زاده IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      44 0
      خیانت که شاخ و دم نداره... مگر منافقین شاخ و دم داشتند و دارند که این جماعت نوکیسه درون تهی غربزده داشته باشند!!؟؟؟ حالا چه در لباس فرهنگ و هنر …… چه در لباس سیاست و چه در لباس روحانیت……!!
    • سهیل IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      35 3
      این نقی خیلی هم معمولی نیست! ضمن ممنوع التصویر شدن در سیما که مطمئنم اگر نشود در سکانسهای پایتخت۶ تیکه های نیشدار خواهد زد باید ببینیم به کدام سفارتخانه وصل است.
    • CZ ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      31 2
      مهناز افشار هم دیده تنابنده لنگ میزنه گفته حالا یه چیز بچسبونیم بهش هم کار و کاسبیش (سریال پایتخت) تو ایران بهم میخوره هم ورش میداریم میاریمش اینور قیافشم طنزه یه جایی شاید به درد خورد، البته میتونه پروژه جدید باشه!!
    • دیدگا IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
      9 1
      این محسن تنابنده اون زمانی که هنوز معروف نبود رو خوب یادم هست که تو یه جشنواره ای رفت بالای سن و میکروفون دست گرفت و از زندانی های سیاسی و دانشجویان کوی دانشگاه و این مسائل حرف زد! با یه اخم و فیگور خیلی خاص!
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
      4 0
      این تنابنده لنگی هست
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    147 5
    این سلبریتی ها یک تیم هستن به سرکردگی مولاوردی که این زن هم از اتاق فکر خاتمی تاجزاده حجاریان دستور می گیره
  • نادر سطوت IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    100 2
    آقای محسن تنابنده ! و همه کسانی که به هر نحوی به این انقلاب و نظام خیانت می کنید ، اگر نظام ایران داره باهاتون مماشات می‌کنه اما مطمئن باشید خیر از زندگی خود نخواهید دید . تاوان خون شهدا و بیت المال را خواهید داد . هم در دنیا و هم آخرت . این انقلاب حاصل خون شهداست و صاحب داره ،دنیا صاحب داره ... شماها اگر ذره ای اعتقاد به خدا و قیامت داشتید اینکارها را نمی کردید ..
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    73 5
    خیلی هم پشت پرده نیست کاملا رو بازی میکنن کسی که خودشو زده به نشنیدن نمیشه به زور شنوا ش کرد
  • طاهره IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    78 5
    پس معلوم شد از ترس شکایت طلبه آملی فرار کرده..... خدا تو و هم مسلک های تو را به خاک ذلت خواهد نشاند...مگر کسی توان درافتادن با خون شهدا رو داره؟؟؟؟؟؟
  • کتایون IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    45 2
    محسن تنابنده رو به رگبار ببندید
  • محمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    42 1
    قصد توهین ندارم.اما بلابه نسبت عده زیادی از این هنرمندان.....اصلا نباید توجه به حرفهای این هرزگان نمود..این اگه وطن دوست بودن نمیرفتن خارج از کشور زیر دست این واون زایمان کنن که اسم کشور دیگه ای تو شناسنامه شون باشه..این هم مثل اون چندتای دیگه که رفتن خارج ودست از پا درازتر برگشتن ویا درخارج از کشور فراموش شدن چند روز دیگه ساییده می شه
  • مهدی IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    39 7
    تَحْسَبُهُمْ جَمِيعًا وَ قُلُوبُهُمْ شَتَّىٰ ۚ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَعْقِلُونَ
  • عربنژاد IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    61 1
    بروید همتون گم شید اگه نقی شدی به واسطه همین ملت عزیز هست که شناخته شدی تنابنده. تقصیر خودمونوهست که به شما سلبریتیهای خائن پرو بال دادیم حالا همتون دم سیخ کردید. بعضی از شماها دارید به این مملکت خیانت میکنید نشالله مکرتان به خودتان برگردد
  • سحر IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    59 1
    پایتخت 6باید از طرف تلوزیون تحریم بشه باپول نهادهای انقلابی شهرت وثروت جمع میکنند بعد روی دیگر سکه رخ مینماید بر هر چی خائن وطن فروش لعنت
  • سحر IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    55 1
    پایتخت 6باید از طرف تلوزیون ومخاطبین تحریم بشه اگه درد پول نداری همین الان ترک همکاری کن چرا بعد؟ خیانت به وطن از یه سری بی سواد پول پرست چیز عجببی نیست عجیب ابنه چرا کسی با اینا برخورد قضایی نمیکنه مگه کی هستن چیکاره مملکت هستن
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    29 1
    یعنی با خودت نگفتی چرا تنابنده خودش با اوج همکاری میکنه و پشت سر...؟
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    36 1
    مهراب قاسمخانی و تیمش که یه دوره کامل رسانه ملی دستشون بود واسطه هنرمندان برای تبلیغات روحانی و نقی معمولی همکار موسسه اوج واسطه برای جو سازی ....عجب!
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    6 78
    مشرق جان توهینی که تلویزیون میلی به خانم کارگردان و بازیگر کرد و اون یاوه گویی که کرد و ان حرفهای رکیک که گفته شد باید جواب داده میشد.اینکه مثلا تلویزیون باعث رشد تنابنده و امثالهم شده دلیلی نمیشه که در مقابل خطاهاش سکوت کرد و کاری نکرد ما از تنابنده حمایت میکنیم تلویزیون ما میلی هستش ننگ ما ننگ ما تلویزیون ما
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      18 1
      خودتو واسه دفاع از 1بازیگر وطن فروش دوزاری ضایع نکن اون دیگه از چشم همه افتاده با حمایت از اون خودتم از چشم میندازی طرف مورگان فریمن نی که اینجوری بخوای پاش وایستی لااقل طرف یکیو بگیر دوزار به شان اجتماعیت اضافه کنه
    • طاهره IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      16 0
      الآن کار رخشان بنی اعتماد قابل دفاعه؟؟؟؟؟ معلوم نیست کی دست این یکی هم رو بشه دومینو وار ان شاءالله رسوا خواهند شد ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
    • احمد IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      18 2
      خطاب به 15:51، ننگ ما هم امثال تو هستید که از کارهای پرحاشیه برخی به اصطلاح هنرمند دفاع می کنید و اینقدر سطحی نگر هستید، مسئله امثال شما توهین یک کارشناس در یک برنامه زنده نیست، چون حاشیه سازی این قبیل افراد به اصطلاح هنرمنداز مدتها قبل هم وجود داشت، در مورد توهین آن کارشناس هم ، هم به عوامل برنامه و هم شخص کارشناس تذکرات لازم داده شد و حتی از وی خواسته شد که رسماً عذرخواهی کند، که متاسفانه راضی به این کار نشد، حرفهای سخیف و زننده آن خانم کارگردان و دختر پرحاشیه اش هم هیچ وقت قابل ماله کشی نیست ، چون از مدتها قبل هم انجام می شده است، پس بهتره خودتو به اون راه نزنی، همراهی مشتی سلبریتی با سفارتخانه های خارجی و بازی در زمین دشمن ربطی به عملکرد درست یا غلط صداوسیما نداره ، پاسپورت آمریکایی باران کوثری ( دختر همان خانم کارگردان) را چطوری ماله کشی می کنی؟!!!
    • جویا IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
      6 0
      عزیزم ، اغتشاشات آبان ماه تموم شده ها !!! شما مثل اینکه سوزنت گیر کرده ، رد دادی .
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    36 2
    یک میلیارد تومان دستمزد می گیره به خاطرچند تا لوس بازی جلف،
  • سیامک IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    19 0
    اخر هویچ خودش را چزو میوه هاجازد اقای تنا بنده خدا وقتی به بعضی از بنده هاش نمی ده چون لیاقتش را ندارند
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    21 2
    مقصر اصلی اصلاح طلبان هستند که به این مفسدین بها میدن
    • حسین IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      15 0
      واقعا برای آقای تنابنده متاسفم . منت سره مردم نذار جمع کن پایتخت 6 را ،حتی اسم شمادیگه توی صدا وسیما و تلوزیون باعث سرافکندگی همه شده من یکی خودم از طرفداران شما بودم ولی با اینکارتان حالا میگم حیف وقتمان که صرف فیلم های شماشد . مرد اون های بودن که بدون چشم داشت ومنت رفتن جبهه های جنگ و نمونه دیگر سردار عزیزمان حاج قاسم که جونش را فدای همه ایران و اسلام کرد و 40 سال برای مردم بدون منت زحمت کشید . یاد بگیر آقای تنابنده
    • رضا IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
      2 15
      خفه شو ابله ! تا هرچى ميشه اصلاح طلب، اصلاح طلب !
    • رامین IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
      9 0
      جناب رضا خان، ادبیات متعالی!!!!!!! جنابعالی گویای وضعیت اصلاح طلبان است.
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    29 4
    اخ چقد دلم می خواد گلوی.این مفسدین فی الارض رو جر بدم
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      9 3
      من دلم میخاد پولاشون را بگیرم. دو میلیاردش را بردارم برا خودم بقیشو برگردونم به بیت المال
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    15 1
    خاک بر سرت نقی غیر معمولی
  • CA ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    9 19
    پس كلا هيچكس نبايد هيچ نظر مخالفي با شما داشته باشه وگرنه انواع بلا هاي تبعيد و تهديد و شكايت و زندان و جو ساري و هدر دادن حرفه و هر چي در انتظارشونه ، چقدر دمكراسي !!! چرا چاپ نميكنيد؟
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
      12 0
      خخخخخخخخخخ لااقل خودت به خودت 1مثبت بده ضایع شدنت کمتر به چشم بیاد
  • رها IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    17 1
    نباید پایتخت6 پخش بشه ، اینها کی هستن که سر از زباله دونی زدن بیرون ، اخه کچل اگر چیزی هم شدی از همین تلویزیون بود ، پول بیت المال میخورین ضد این کشور عمل میکنی
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    19 3
    لابد شیرخشکهای فاسدواختلاس ازهلال احمرهم زیرسرنقی معمولی بوده
    • احمد IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      5 0
      واقعا چرا گودال ایشان را خالی کرده باید پرتر می کرد بی انصاف !
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
      9 0
      میگفت شیرخشک ها افسانه است من با این تهمت سوختم...الانم میگه این ها همه افسانه است من در خارج از ایران میسوزم !!
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    12 0
    یک روزافشارردزبعدکوثری روزیعدتنابنده که سرسفره ملت نشسته اند ودودستی به حلقون خود میریزن مرتبا ازهمه چیز ایراد میگیرن وبادشمنان قسم خورده این سرزمین سروسردارن باید ازبزرگان صدا وسیمابپرسیم ایا تاکی باید نیروی انقلاب وحیثیت ملت ونطام بدست این بی خاصیتها باشد ایا اینها نماینده ملت هستند یاخودرا صاخب اختیار میدانند باید عرض کنم اگر اجازه باشد تا خودمردم با اینها صحبت نمایم. لازم بدکراست من یک کشاورز هستم
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    25 1
    گور بابای پایتخت ۶ نخواستیم بابا
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    28 1
    هر که با آل علی در افتاد ور افتاد حالا تنابنده و افشار که عددی نیستند هر کی باشد ور می افتد
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    13 0
    بیت المال این ملت را خودند پارس را برای آمریکا و غرب کردند خدا از سرتان نگزه
  • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    8 0
    اینها تماما از اثار افراط و تفریط سیما در استفاده و ستاره کردن اینها بدون بررسی دقیق افکار آنها است درآثار تلویزیونی پرمخاطب و اینکه این افراد ظرفیت لازم را نداشته و خودشان را زود گم کردند حمایت کورکورانه اینها از سلبریتی های بلندگوی دشمن همانند طایفه گری مشرکین جاهلیت را میماند که ملاکشان حق و حقیقت نیست بلکه وابستگی طایفه ای آنهاست وقتی برخی ها شکمشان از حرام پر شد کر و کور و گنگ میشوند و با دشمن هم پیاله و علیه ملت خود تیغ بر میکشند سازمان صدا و سیما باید در خصوص شیوه بکارگیری هنرمندان در اثار تلویزیونی خود تجدید نظر کند
  • محمد IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    9 0
    به سلامت بی سوادهای سیاسی.من میخام بدونم چراشمافکرمیکنیدآدم مطرحی هستین.خودتون خودتون روتحویل می گیرید.بریددنبال دنیای خودتان ترامپ آدم کش که سرهزاران مردم سوریه عراق لبنان فلسطین ویمن و.....داره بمب می ریزه داره ازتون حمایت میکنه.حالا سپاه اشتباهی یک هواپیماروزدخانواده هاشون اکثریت میگن نبایدسپاه تضعیف یشه شماکاسه داغ ترازآش شدین.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    17 0
    اینا باید گورشونو از ایران گم کنن
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    11 0
    پررو تراز این جماعت به ظاهر هنرمندان ندیدم پول مملکت اسلامی را میخورند و بر علیه نظام اسلامی چنگ دندان می کشند ولی بدانید در همین دنیا هم خیر نخواهید دید
  • علی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    7 0
    خبر کم شده این ........ فراری دوباره خبر ساز
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    8 1
    این خانم یه جاسوسه است. در جهت اهداف عباس فخرآور کار میکنه. اگه یادتون باشه فخرآور یک کلیپ تهدیدآمیز برای عوامل پایتخت منتشر کرد که برنامشون رو قطع کنند، حالا که دیده تیرش به سنگ خورده، از این زنیکه جاسوس و خائن استفاده کرده. من نمیگم که تنابنده آدم موجهیه، ولی الآن در این برهه روکردن نقش تنابنده (حالا راست یا دروغش بماند) توسط مهناز افشار پرحاشیه یه کم بوداره. هوشیار باشید.
  • US ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    15 0
    تنابنده چقدر گستاخ و پررو شده تا ۱۰ سال پیش کسی تورو نمی شناخت
  • ناشناس IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    9 0
    به جهنم سیاه که همکاری نکردی سریالتم ببر در همون خارج نمایش بده تو وامثال تو هنرمند نیستید بلکه سواستفاده چی هستیدوبه جای ترویج اخلاق و معنویت لودگی و فساد را ترویج می دهید پس زودتر گورتنان را گم کنید
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    10 0
    یک کلام برو به درک عوضی
  • یامهدی ادرکنی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    10 0
    اینان مگسانند گرد شیرینی
  • سليماني مشهدي IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    5 0
    «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ» (آيه 6 سوره حجرات) ترجمه: «اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد اگر فاسقى برايتان خبرى آورد نيك وارسى كنيد مبادا به نادانى گروهى را آسيب برسانيد و [بعد] از آنچه كرده‏ ايد پشيمان شويد» اين يك قاعده اصولي است در دروس حوزه علميه يعني بر اساس اين آيه قرآن،‌اجازه نداريم هر خبري را بازگو و انتشار دهيم. ابتدا بايد در آورنده خبر تحقيقكرد سپس ... لطفا به ترجمه آيه خيلي دقّت كنيد. اكثر صدماتي كه كشور دچار آن شده به خاطر توجه نكردن شنوندگان اخبار اين چنيني است.
  • اکبر IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    7 2
    متاسفانه برخی برای اخذ ویزا و مهاجرت برنامه ریزی کردنده اند : 1-اول مشهور شوند 2-دوم مخالف 3-سوم ترد 4-اخذ ویزا
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
    12 1
    برای صدا و سیما متاسفم که داره با ذلت و باج دادن به اینجور آدم ها برنامه سازی می کنه ما اینجور تولیدات رو نخواهیم باید کی رو ببینیم....؟؟؟؟؟؟
  • منم IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    5 0
    خوبه خودشون دارن پته همو میریزن رو آب...آخه میدون دادن به یه سری مطرب و جلف همین چیزارم داره..کجای دنیا انقد به بازیگر جماعت میدون میدن که تو ایران دادن.؟ اینا شدن همه کاره اقتصاد.فرهنگ.سیاست.و ...
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    7 0
    چرا با این افراد برخورد نمیشه ؟
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    3 1
    افشار که اول باید بیاد توضیح بده چرا شوهر مردم رو دزدیده تنابنده هم اول ثابت کنه آدمه.. بعد آدم یکی دیگه بشه
  • حسن IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 0
    چارلی چاپلین که یه بازیگر خارجی بود جمله ای گفته بود که هر کارگردانی در زوز قیامت نتیجه کار خود را خواهد دید .بعد یه مشت سلبریتی که با پول ملت بزرگ و میلیاردر شدند پشت پا به ارزشها میزنند و گوساله سامری میشوند ولی روز آخری هم هست که خواهی دید
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    2 2
    اسم خودتون گذاشتین مسلمون .برین اول طرز انتقادکردن و حرف زدن یاد بگیرین .بعد نظر بدین.
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    1 0
    امثال مثل تنابنده و مدیری ورشید پور دلقکهای هستند که وظیفه شون خندوندن وسرگرم کردن مردمه فقط اشکال کار اینجاس که خیلی بیشتر از کاری که انجام میدن بهشون بها داده میشه واینم لطف مسئولینه در حقشون که بخاطر مردم خوب ایران خودشونو ملزم به انعطاف بیش از اندازه به اینجور مطربها میکنند اگه بین مردم طرفدار نداشته باشند میکننشون تو قوطی
  • DE ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 2
    استاد محسن تبابنده یک عجوبه نابغه است ووزنه بسیار سنگین هنری به شمار میرود . رفم میلیارد و... برای چنین هنرمتدی اصیل وبسیار با هوش ومستعد که وزنه ستگینی است خیلی پیش وپا افتاده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس