رئیس دفتر مقام معظم رهبری: نام شهید سلیمانی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند/ اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح کشورمان به برکت خون پاک شهدا است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون مجاهداتی همچون شهید سلیمانی است، گفت: امروز ما هر چه داریم به برکت همین شهدای عزیز است.

به گزارش مشرق به نقل از حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن که در مصلای قدس آمل برگزا شد، به شهادت سپهبد سلیمانی اشاره کرد و گفت: خون پاک شهدایی همچون سپهبد شهید سلیمانی موجب تقویت انقلاب شده است.
وی با بیان این که شهید سلیمانی همواره آرزوی شهادت داشت، افزود: جایگاه شهید سلیمانی به گونه‌ای بود که رئیس جمهور مستکبر و جنایتکار آمریکا شخصاً دستور شهادت را صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان این که اخلاص یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخه‌های سپهبد سلیمانی بود، گفت: این شهید عزیز همواره در مسیر خدا و برای رضای خدا گام بر می‌داشت.
وی با اشاره به این که سپهید سلیمانی تحلیل و بررسی دقیقی از شرایط منطقه و کشورها داشت، بیان داشت:  علیرغم این که او یک شخصیت نظامی بود، در عین حال یک دیپلمات برجسته بود.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که شهید سلیمانی از مرگ هیچ هراسی ندشت، گفت: این شهید بزرگوار با شجاعت تمام در برابر دشمنان می‌ایستاد.
وی در ادامه سخنان خود به تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که حضور میلیونی مردم در آن مراسم، حماسه عظیم دیگری خلق کرد، افزود: نام شهید سلیمانی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با بیان این که عزت و اقتدار امروز کشور مرهون مجاهداتی همچون شهید سلیمانی است، خاطرنشان کرد: امروز ما هر چه داریم به برکت همین شهدای عزیز است.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین به سیلی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح کشورمان به برکت خون پاک شهداست.
وی به حماسه ششم بهمن آمل هم اشاره کرد و با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از این حماسه مردم در وصیت نامه سیاسی الهی خود تکریم و تجلیل کردند، افزود: مردم با بصیرت و انقلابی آمل با حماسه‌ای که خلق کردند توطئه دشمن را خنثی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس