سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اعلام کرد: این انجمن در پی استمرار جریان تئاتر مقاومت و تقویت زیرساخت‌های موجود مربوط به این حوزه در سطح کشور می‌باشد.

به گزارش مشرق، حمید نیلی با اشاره به آغاز دورانی تازه برای انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: این انجمن از ابتدا براساس و شالوده تفکر هنر مقاومت بنا نهاده شده و یکی از جریان‌هایی که در انجمن بدان می‌پردازیم مقاومت است، مقاومتی که در جهان اسلام به طور عام و خاص مطرح است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: بنیاد فرهنگی روایت فتح پرچمدار فرهنگ و هنر مقاومت است و ما قصد داریم در انجمن تئاتر در دوره مدیریت جدید روی مفاهیم گسترده‌تری کار کنیم که مقاومت شاخص‌ترین آنهاست. سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد ملی و حمایت از تولیدات ایرانی، مفهوم‌سازی و محتواسازی بیانیه گام دوم انقلاب، حمایت از کار و کارگر ایرانی، ترویج باورهای ایرانی اسلامی، تحکیم بنیاد خانواده و آسیب‌شناسی معضلات اجتماعی از جمله مصادیقی است که باید روی آنها پرداخت هنری مناسب صورت گیرد و ما در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پی این موضوعات هستیم.

نیلی ادامه داد: تمرکز اصلی ما چه در ساختار سازمانی و چه در دعوت از هنرمندان بر نسل جدید و جوانان متخصص و متعهد فعال در هنرهای نمایشی کشور است.

وی در پایان با ‌اشاره به برگزاری همایش ملی تئاتر سردار آسمانی گفت: این همایش ملی با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر کشور برگزار خواهد شد و قدمی هرچند ناچیز از سوی هنرمندان تئاتر ایران اسلامی به ساحت قدسی سرداران شهید جبهه مقاومت خاصه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. به همین جهت بنا داریم آیین افتتاح این رویداد بزرگ ملی و تجدید میثاق با این فرمانده مقتدر فقید را پنجشنبه هفته جاری بر سر مزار وی برگزار نماییم.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس