کد خبر 1034903
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
مولر

بایرن مونیخ موفق شد با پنج گل شالکه را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، بایرن مونیخ در شبی که نمایش فوق العاده ای را ارائه داد، موفق شد با پنج گل شالکه را شکست داده و با توجه به شکست امروز لایپزیش، به فاصله یک امتیازی این تیم در صدر جدول رسید.

بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه شش به گل اول دست یافت. روی شلوغی مقابل دروازه و پاس به بیرون ایوان پریشیچ، رابرت لواندوفسکی با یک ضربه دقیق در شرایطی دشوار موفق به باز کردن دروازه شالکه شد.

بیشتر بخوانید:

بایرن مونیخ نیم‌فصل دوم را طوفانی آغاز کرد

در دقیقه نهم شالکه تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه ماتاندو بعد از برخورد به داوید آلابا به دیرک دروازه مانوئل نویر خورد و وارد دروازه نشد. دقایقی بعد و روی پاس لواندوفسکی، بایرن می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه خطرناک ایوان پریشیچ به تور کنار دروازه شالکه برخورد کرد.

در اواسط نیمه اول بود که روی پاس توماس مولر با ضربه سر به گورتزکا، هافبک آلمانی بایرن صاحب موقعیت شد اما دروازه بان شالکه ضربه او را مهار کرد.

در اواخر نیمه اول بود که بایرن مونیخ به گل دوم نیز دست یافت. روی پاس دقیق لواندوفسکی به دهانه دروازه، توماس مولر صاحب موقعیت گلزنی شد و با ضربه ای زیبا گل دوم را نیز به ثمر رساند تا نیمه نخست با نمایش درخشان بایرن و برتری 0-2 این تیم به پایان برسد.

بایرن نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود می توانیست با ایستگاهی داوید آلبا به گل برسد، اما ضربه تماشایی او با مهار شوبرت همراه بود.

اما در دقیقه 51 بایرن به گل سوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر، لئون گورتزکا در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه آکروباتیک توانست دروازه شالکه را نیز باز کند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 59 بایرن به گل چهارم دست یافت. لواندوفسکی با حرکت انفرادی تماشایی و یک پاس عرضی تیاگو را صاحب موقعیت کرد و این هافبک اسپانیایی با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد.

در دقیقه 74 و روی ارسال کیمیچ، لواندوفسکی با ضربه ای زمینی تا آستانه زدن گل پنجم نیز پیش رفت، اما ضربه او با مهار تماشایی شوبرت همراه شد.

اما حملات بایرن ادامه یافت و در دقیقه 90 گل پنجم هم به ثمر رسید. سرژ گناربری در سمت چپ صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان شالکه وارد دروازه این تیم شد تا بایرن با نتیجه 0-5 سالکه را مغلوب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس