کد خبر 1034888
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
استقلال

صعود تیم‌های ایرانی استقلال و شهر خودرو به مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازتاب‌هایی در رسانه‌های عرب زبان داشته است.

به گزارش مشرق، سایت کوره به دنبال پیروزی ۳ بر صفر تیم استقلال برابر الکویت کویت در امارات نوشت: نماینده ایران که به جای میزبانی در تهران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در امارات به مصاف تیم الکویت رفت با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و صعود کرد. تیم استقلال با این پیروزی حریف تیم الریان قطر شد و تیم الکویت نیز به رقابت‌های کاپ آسیا بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید:

صعود غریبانه شهرخودرو با شکست الرفاع بحرین

المیادین نیز با انتخاب تیتر «دو تیم ایرانی از امارات در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند» در گزارش خود آورده است: تیم‌های ایرانی استقلال و شهر خودرو با کسب دو پیروزی برابر حریفان کویتی و بحرینی راهی مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شدند. شهر خودرو در شهر الشارجه با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم الرفاع بحرین گذشت. در همین زمان تیم استقلال دیگر نماینده ایران رو در روی تیم الکویت قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تیم‌های استقلال و شهر خودرو در مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های قطری الریان و السیلیه می‌روند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
    0 0
    هرچی دلار خرج کردیم نشد که نشد
  • کامران IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
    0 0
    شایسته عشق و احترام هستید کاری کردید کارستان دل همه رو شاد کردید افسانه که نه حماسه آفریدید حماسه ملبورن را در ذهن ما تداعی کردید متشکریم خیلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس