کد خبر 1034504
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
رحمتی

بدون شک یکی از نقاط اتکای شهر خودرو در لیگ نوزدهم و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، سید مهدی رحمتی باتجربه است.

به گزارش مشرق، با حضور شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا، حتی اگر در همان مرحله نخست پلی‌آف از گردونه رقابت حذف شود سید مهدی رحمتی به یک رکورد جدید در فوتبال ایران می‌رسد؛ بازیکنی که از فصل 2004 در لیگ قهرمانان با فرمت جدید حاضر است. رکورد دیگر رحمتی در آسیا که با ثبت 23 کلین شیت به دست آمده است باعث شده تا او بالاتر از چنگ زنگ، هوا یونگ شین و ایگناتی نستروف به عنوان رکورددار کلین شیت لیگ قهرمانان آسیا به شمار برود.

رحمتی همچنین در کارنامه خود حضور در جام در جام باشگاه های آسیا با لباس فجر سپاسی را هم دارد؛ او توانسته در فرمت جدید لیگ قهرمانان 58 بار (پلی آف و گروهی) به میدان برود که رکوردی جالب توجه است و با توجه به آمار کلین شیت او، نشان داده که به طور میانگین و تقریبی، رحمتی از هر سه مسابقه یک بار موفق به ثبت کلین شیت شده است!

با همه تفاسیر و رکورد های مطرح شده به نام سید مهدی رحمتی در آستانه بر پا شدن جشن تولد او که اندک اندک وارد پنجمین دهه زندگی‌اش می‌شود او این فرصت دارد تا با درخشش در برابر الرفاع و بعد السیلیه، تیمش را  به مرحله گروهی بفرستد و به آمار درخشان خود در این تورنمنت، بیفزاید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 0
    نه عاقا بیرانوند بیترین دروازه بان آ4324سیاست!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس