کد خبر 1034237
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

بیت کوین چیست ؟

همانطور که می دانیم طی سال های اخیر در دنیای فناوری اطلاعات و دیجیتال ، استفاده از رمز ارزها در حال جایگزینی با ارزهای رایج کشورها در معاملات جهانی شده است.اگر بخواهیم به بزرگترین رمز ارز یا ارز دیجیتال اشاره ای کرده باشیم می توانیم به بیت کوین اشاره کنیم. بیت کوین اولین و بزرگترین ارز دیجیتال حال حاضر در عصر حاضر تلقی می شود که هیچ کسی در ابتدا انتظار رشد فوق العاده ی این ارز دیجیتال را نداشت.بیت کوین در این مدت توانسته است بخش عمده ی معاملات آنلاین و سرمایه گذاری های دیجیتالی را از آن خود کند.

خرید بیت کوین

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که بیت کوین را از کجا باید خرید کرد؟

بیت کوین را از صرافی های آنلاین ارزهای دیجیتال خریداری می کنند.ولی قبل از خرید ارز دیجیتال و همچنین خرید بیت کوین بایستی حتما موارد زیر را رعایت نمایید

خرید بیت کوین یا  سایر ارزهای دیجیتال بدون مرز و زمان است و قانون هیچ کشوری بر آن حکم فرما نیست. لذا از منظر تحریم که کشور ما چندین دهه است که با آن دست و  پنجه‌ نرم می‌کند میتواند بسیار جذاب باشد.

برخلاف پولهای رایج که توسط دولت‌ها چاپ شده و در اختیار شهروندان قرار میگیرد، ارزهای دیجیتال تنها از طریق ماینرها (Miners) توسط هر شخصی قابل استخراج است. این ارزها از طریق کیف پول‌های اختصاصی هر ارز قابل مبادله با سایر کاربران است.

داشتن کیف پول برای حفظ و ذخیره ارز دیجیتال

همه ی ما می دانیم برای اینکه در بانک ها پولی را ذخیره یا سپرده گذاری انجام دهید بایستی ابتدا یک حساب بانکی داشته باشید.در دنیای ارز دیجیتال به این حساب والت یا کیف پول گفته می شود.کیف پول معمولا یا به صورت سخت افزار مخصوص است یا نرم افزار که حتما لازم است آن را نصب کنید.

یافتن منبع مناسب و قابل اعتماد بیت کوین

پس از نصب کیف پول بیت کوین ، حال شما باید حتما به دنبال یک فروشگاه ارائه دهنده ی ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین باشید. اگر شما هم به این معقوله علاقه‌مند شده‌اید و در نظر دارید مقداری از دارایی خود را به ارز دیجیتال تبدیل و سرمایه گزاری کنید و یا مقداری پول برای سایر افراد بفرستید و یا حتی بتوانید وارد بازار معاملات بشوید، کریپتویاب یکی از بهترین انتخاب‌های شما جهت خرید و فروش بیت کوین می‌تواند باشد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتالی

در این پلتفرم شما می توانید پیشنهادات خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (Bitcoin) ، اتریوم (Etherum)، لایت کوین (Litecoin) و دش  (Dash)را ثبت کنید و یا پیشنهاد سایر کاربران را دیده و با آن‌ها به صورت مستقیم معامله کنید.

اگر شما هم میخواهید وارد حوزه ارزرمز شوید و یا هم اکنون در حال فعالیت و خرید و فروش ارز دیجیتال هستید پیشنهاد می‌کنیم یک بار کریپتویاب را امتحان کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس