کد خبر 1033980
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
محسن صالح الغسانی

مهاجم عمانی تیم فوتبال سپاهان امروز (چهارشنبه) بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی قرارداد خود را با این تیم به امضا می‌رساند.

به گزارش مشرق، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، محسن صالح الغسانی امروز به طور رسمی به سپاهان می‌پیوندد و به اولین بازیکن عمانی تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌شود.

این بازیکن بعد از سروش رفیعی، محمد طیبی و مهدی ترکمان چهارمین خرید زمستانی تیم امیر قلعه‌نویی لقب خواهد گرفت؛ تیمی که شاید بهترین عملکرد ممکن را در فصل نقل و انتقالات داشت تا مشخص شود خیز بلندی برای درو کردن جام‌ها برداشته‌ است.

بیشتر بخوانید:

تابش: فکر نمی‌کنم قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ملی شود

غسانی 22 ساله است و پنج سال برای باشگاه السویق عمان بازی کرد تا سپاهان به نوعی دومین تیم دوران بازیگری‌اش باشد. جالب این است که تیم سویق هم مانند سپاهان لباس زرد و مشکی به تن می‌کند. محسن الغسانی برای این تیم در 93 بازی 21 گل به ثمر رساند.

این بازیکن یکی از عناصر کلیدی تیم ملی عمان هم محسوب می‌شود. او حالا باید در تیم ملی کشورش زیر نظر برانکو ایوانکوویچ کار کند. او در جام ملت‌های آسیا نمایش خوبی داشت. در دیدار اول مقابل ازبکستان گل تساوی را وارد دروازه نستروف کرد اما چند دقیقه بعد عمان گل دوم را نیز خورد و باخت. او در دیدار سوم و در دقیقه 84 گل پیروزی‌بخش تیمش را وارد دروازه ترکمنستان کرد و مقدمات صعود تیم پیم فربیک فقید به دور یک هشتم نهایی فراهم شد. غسانی مقابل ایران نیز پیش از فرا رسیدن دقیقه یک، از مجید حسینی پنالتی گرفت اما احمد مبارک در مصاف با بیرانوند شکست خورد و به نتیجه نرسید.

حال باید دید این مهاجم جوان در ترافیک شدید خط حمله سپاهان چه کار خواهد کرد. بی‌شک با حضور این بازیکن 184 سانتی‌متری، جنس قلعه‌نویی برای ارسال‌های بلند جورتر می‌شود. کی‌روش استنلی 193 سانتی‌متری، علی قربانی 190 سانتی‌متری و غسانی و شهباززاده 184 سانتی‌متری. به این جمع 2 مدافع با شم گلزنی بالا به نام‌های محمد طیبی و جورج گولسیانی را نیز اضافه کنید.

گفتنی است پیش از غسانی، مهدی خلیل دروازه‌بان لبنانی نیز به تیم ذوب‌آهن پیوسته بود تا دومین بازیکن عربی تازه وارد فوتبال ایران باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس