کد خبر 1033665
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
محسن الغسانی

مهاجم 22 ساله عمانی گزینه جدی سپاهان برای خط حمله است.

به گزارش مشرق، باشگاه سپاهان که هنوز پرونده نقل و انتقالات نیم فصل خود را نبسته، 2 هدف بی سرانجام در پنجره زمستانی داشت که یکی از آنها جذب دانیال اسماعیلی‌فر بود و دیگری اضافه کردن یک بازیکن آسیایی در خط حمله تا تمام خواسته‌های سرمربی‌اش را برآورده کند.

در این میان تلاش برای جذب اسماعیلی‌فر نتیجه نداد و به دلیل بسته شدن پنجره زمستانی دیگر امکان پیگیری این موضوع وجود ندارد و جذب مدافع راست ذوب آهن به پایان فصل موکول شد.

بیشتر بخوانید:

تغییر ناگهانی قانون لیگ قهرمانان به نفع شیخ‌نشین‌ها

در این میان اما پرونده جذب مهاجم خارجی که باید حتماً آسیایی باشد هنوز باز است و بعد از اینکه طلایی‌پوشان موفق به جذب گزینه عراقی و اردنی نشدند حالا مذاکرات جدی با محسن الغسانی عمانی داشتند و توافقات اولیه هم حاصل شده است.

این مهجام که عضو باشگاه السویق عمان است، 22 سال دارد و در رده‌های پایه برای تیم عمان بازی کرده و در 14 بازی برای تیم بزرگسالان عمان هم موفق به زدن 4 گل شده است.

باشگاه سپاهان در مذاکره با این بازیکن به توافق اولیه رسیده  ولی مذاکرات جدی‌تر به بعد از روشن شدن تکلیف بازی‌های آسیایی این تیم موکول شده است.

سپاهانی‌ها در صورتی که مشکل حضورشان در لیگ قهرمانان حل شود مذاکرات نهایی را انجام خواهند داد ولی اگر قرار به کنار رفتن از این رقابت‌ها باشد قید جذب بازیکن جدید را خواهند زد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس