کد خبر 1033782
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
لوگوی استقلال

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: تاریخ برگزاری بازی با الکویت به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش مشرق، بهرام امیری در رابطه با جلسه مدیران چهار باشگاه آسیایی ایران با دبیر کل AFC در کوالالاپور مالزی برای حل مشکل میزبانی، اظهار داشت: مدیران چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو فردا ساعت ۱۰ شب عازم مالزی می‌شوند تا با رئیس و دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار کنند. امیدواریم که این جلسه که روز پنجشنبه برگزار می‌شود به نفع ایران تمام شود. هر چند بحث پیچیده‌تر از این حرف‌ها است که آدم بتواند از تجربیاتش استفاده کند.

وی درباره اینکه آیا مدیران این تیم‌ها نامه انصراف از بازی‌ها را امضا کرده‌اند، گفت: هر چهار تیم طی نامه‌ای اعلام کردند، در صورتی که تمام بازی‌های رفت را مهمان باشیم، این رأی را نخواهیم پذیرفت. به همین دلیل مدیران باشگاه‌ها خواستار جلسه حضوری در مقر AFC شدند، آنها هم پذیرفتند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سعید رمضانی به عصبانیت فرهاد مجیدی

معاون اجرایی باشگاه استقلال با اشاره به بازی نکردن در قطر در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: استقلال اولین تیمی است که باید در استادیوم آزادی میزبان الکویت باشد. اگر ما قبول کنیم که در کشور دیگر بازی کنیم یعنی کل طرح AFC را پذیرفته‌ایم.

وی در خصوص بازی پنجم بهمن ماه استقلال و الکویت که پیش از این گفته می‌شد در دوحه قطر برگزار می‌شود، تصریح کرد: درخصوص تاریخ بازی با الکویت هیج نامه‌ای به ما ابلاغ نشده است. مگر قرار است کویت در مورد کل آسیا تصمیم بگیرد؟ تیمی مثل الکویت که جایگاهی در فوتبال آسیا ندارد، قرار نیست برای استقلال خط و نشان بکشد.

امیری درباره خرید بازیکن جدید استقلال گفت: کار‌های مقدماتی یک مدافع خارجی در حال انجام است و در حال حاضر تنها گزینه مدنظر باشگاه همین یک بازیکن است.

وی در خصوص تمرین استقلال در چمن مصنوعی تصریح کرد: استقلال دو زمین تمرین دارد. زمین مجموعه انقلاب و نفت تهرانسر. دوستان باید پیگیری می‌کردند و کاور روی چمن می‌کشیدند که متأسفانه برای هر دو زمین ما سهل‌انگاری شد و نمی‌دانم باید چه بگویم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر مهدی آقا محمدی IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    1 1
    سلام بر استقلالی ها و آرزوی موفقیت برای شما و همه‌ی طرفداران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس